تاریخ عرضه گوشی موبایل آیفون 15 چه زمانی است امکانات ایفون 15

تاریخ عرضه گوشی موبایل آیفون 15

همانطور که می دانید کمپانی اپل به تازگی آیفون 14 و سری گوشی های 14 را وارد بازار نموده است. اما چیزی که برخی شایعات می گویند و کاربران منتظر آن می باشند، عرضه گوشی موبایل آیفون 15 است. طبیعتا می دانید که روزهای کمی تا شروع سال جدید میلادی مانده است. برخی رسانه ها می گویند که آیفون 15 در سال 2023 عرضه خواهد شد و برخی مشخصات همچون پورت USB-C، فناوری دوربین پریسکوپ و تراشه مودم کوالکام برای این سری پیشنهاد شده است. با دیجی پخش همراه باشید تا از خبرهای جدید دنیای تکنولوژی آشنا شوید.

آیفون 15 اولترا؟

همانطور که می دانید آیفون سری گوشی های خود را با پرو و پرو مکس عرضه می کرد. در تابستان سال 2022 میلادی، اولین ساعت هوشمند اپل با نام اولترا وارد بازار شد. حالا برخی رسانه ها بر اساس صحبت های مارک گورمن می گویند که امکان دارد تا اپل مدل آیفون 15 پرو مکس خود را با گوشی موبایل آیفون 15 اولترا جابجا نماید. شایان ذکر است بدانید که عبارت اولترا برای بالاترین مدل از هر سری از گوشی های موبایل استفاده می شود.

ویژگی ها و امکانات ایفون 115 گوشی آیفون 15 تاریخ عرضه آیفون 15

طراحی و دیزاین گوشی موبایل آیفون 15

تقریبا می توان گفت ک طراحی و دیزاین سری گوشی های آیفون 15 شباهت بسیاری زیادی با سری آیفون 14 دارند. تفاوتی که می توان در این دو سری پیدا کرد این است که گوشی موبایل آیفون 15 فاقد بریدگی در قسمت های قاب می باشند و به طور ساده در بازار عرضه خواهند شد. از آنجایی که در سری های مختلف اپل تفاوت های چندانی وجود ندارد، از همین رو انتطار می رود تا مدل های آیفون 15 با صفحه نمایشی 6.1 اینچی، آیفون 15 پرو 6.1 اینچی، آیفون 15 مکس 6.7 اینچی و آیفون 15 پرو مکس نیز 6.7 اینچی می باشد.

همانظور که می دانید همانند سال های قبل نیز سری های بالاتر این اسمارت فون گران تر می باشند. البته شایان ذکر است بدانید در برخی رسانه های از ایفون های 15. ایفون 15 پرو، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 اولترا در سال 2023 می گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *