گوشی های موبایل شیائومی 13 گلوبال و شیائومی 13 پرو گلوبال در تاریخ 17 اسفند معرفی خواهند شد

نسخه های گلوبال شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو معرفی شدند

همانطور که می دانید گوشی های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در نسخه های گلوبال در سال 2022 در کشور چین عرضه شدند. حالا نوبت به عرضه جهانی رسیده است. کمپانی Xiaomi در نمایشگاه MWC 2023 نسخه های شیائومی 13 گلوبال و شیائومی 13 پرو را به صورت بین المللی معرفی کرد.

در وهله اول خوب است بدانید، هر دوی این گوشی های موبایل شیائومی دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو می باشند و به دوربین های لایکا مجهز شده اند. همچنین قدرت شارژ این دو گوشی موبایل هوشمند بسیار بالا می باشد. شما می توانید این دو محصول کمپانی شیائومی را با شارژ بی سیم نیز به صورت فست شارژ کنید. برای آشنایی با قابلیت ها و مشخصات این دو گوشی با ما همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی 13 گلوبال

همانطور که در بالاتر گفتیم، دوربین های نسخه گلوبال این گوشی توسط شرکت لایکا توسعه پییدا می کنند. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر 50 مگاپیکسلی همراه با OIS می باشد. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین تله فوتو با حسگر 10 مگاپیکسلی مشاهده کنید که به زوم سه برابری مجهز شده خواهد شد. در کنار این دوربین ها یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی را نیز می توانید ببینید.

صفحه نمایشگر شیائومی 13 گلوبال 6.36 اینچ می باشد که وضوح تصویر +Full HD و OLED است. شایان ذکر است بدانید حداکثر میزان روشنایی این گوشی شیائومی به 1900 نیت می رسد. شیائومی 13 گلوبال را می توانید با شارژ سریع 67 واتی شارژ کنید. همچنین از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند به پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ معکوس 10 واتی اشاره نمود.

شیائومی 13 پرو گلوبال و شیائومی 13 گلوبال خارج از چین و به صورت بین المللی معرفی خواهند شد

هر دوی این گوشی های موبایل شیائومی به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز شده اند. همچنین 13 پرو گلوبال و شیائومی 13 گلوبال دارای گواهی استاندارد IP68 می باشند و هر دوی آن ها از اندروید 13 و رابط کاربری MIUI استفاده می نمایند.

مشخصات شیائومی 13 پرو گلوبال

صفحه نمایش گوشی شیائومی 13 پرو گلوبال اندازه ای 6.73 اینچی LTPO AMOLED دارد که دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی می باشد. جالب است بدانید نمونه پرو گوشی شیائومی نسبت به روشنایی فضا، تغییر میزان می دهد و شدت رنگ ها را تغییر می دهد. این گوشی هوشمند نیز همانند شیائومی 13 گلوبال سه دوربین پشت دارد. دوربین اصلی آن دارای حسگر 50 مگاپیکسلی می باشد که قابلیت OIS نیز دارد. در کنار آن می توانید یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم سه برابری را مشاهده نمایید. یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی نیز می توانید ببینید که از قابلیت های ماکرو و فوکوس خودکار برخوردار است.

دوربین 50 مگاپیکسلی شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 گلوبال معرفی می شوند

شیائومی 13 پرو گلوبال از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید و می تواند شارژ بی سیم 50 واتی را نیز ساپورت کند. همچنین پشتیبانی از شارژ معکوس 10 واتی از دیگر از ویژگی های این گوشی موبایل هوشمند می باشد.

شما می توانید شیائومی 13 گلوبال را در رنگ های مشکی، سفید و سبز خریداری نمایید. این گوشی را می توانید از تاریخ 17 اسفند ماه خریداری نمایید. همچنین این گوشی موبایل با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 999 دلار خریداری نمایید.

تراشه اسنپدراگون شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو

در مقابل می توانید شیائومی 13 پرو گلوبال را در رنگ های مشکی و سفید در بازار موبایل پیدا کنید. شایان ذکر است بدانید Xiaomi 13 Pro را می توانید در دو مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خریداری نمایید. قیمت پایه این گوشی در زمان عرضه 1299 دلار خواهد بود.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل شیائومی از دیجی پخش

دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل از چین و دبی به صورت مستقیم می باشد. همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را از سایت و نرم افزار دیجی پخش خریداری نمایید. همچنین پخش عمده لوازم جانبی موبایل در دیجی پخش تعداد بالا و زیر قیمت بازار انجام می شود. فروش عمده لوازم جانبی موبایل شیائومی، سامسونگ، اپل و غیره در دیجی پخش انجام می شود. در مجموعه دیجی پخش می توانید انواع عمده اکسسوری گوشی موبایل را با تنوع بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید. همچنین همکاران عزیز می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی و آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *