خرید انواع ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ (اسمارت واچ)  – بهترین مدل های آن برای خرید

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ چیست ؟ این سوال را بسیاری از کاربران از خود هنگام تهیه اسمارت واچ می پرسند. خرید یک ساعت هوشمند سامسونگ بستگی به نیاز فردی و شخصی شما دارد و اینکه شما به دنبال چه چیزی از این ساعت هستید. هدف شما از خرید یک ساعت هوشمند سامسونگ چیست و انتظار دارید چه نیاز هایی را از شما برآورده کند. آیا شما سیستمی برای تناسب اندام خود می خواهید یا یک افزونه برای گوشی موبایل خود ؟ فرقی نمی کند. شرکت سامسونگ به هر حال یک گلکسی واچ مناسب شما دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ

در واقع همه ی سری های گلکسی واچ سامسونگ یک سری مشخصات و ویژگی هایی دارد که به نوبه خود برای هر فردی قابل نیاز است. مسلما با پیشرفت تکنولوژی و صنعت گوشی موبایل و ساعت هوشمند، شرکت سامسونگ برای هر گلکسی واچ خود طراحی های متفاوتی دارد که هر کدام از ساعت های هوشمند سامسونگ خود را از بقیه متمایز می کند. در طول سال هر ساعت هوشمند سامسونگ جدید به روز رسانی های بصری و عملکردی مشخصی را ارائه می کند که آن را به یکی از بهترین های سال تبدیل می کند.

سری ساعت هوشمند سامسونگ

کمپانی سامسونگ تا به امروز از 5 گلکسی واچ هوشمند خود به بازار پرده برداری کرده است. سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل موارد زیر می شود :

  • ساعت Galaxy Active
  • اسمارت واچ Galaxy Watch
  • ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2
  •  گلکسی واچ Galaxy Watch 3
  • گلکسی واچ Galaxy Watch 4

ساعت هوشمند سامسونگ شامل این 5 مورد می شود که از بین این مدل ها Galaxy Watch 4 پرچمدار این محصول است. توجه داشته باشید که تمام سری گلکسی واچ های سامسونگ پرکاربرد، پرفروش و بهترین در تایم خود هستند و هر کدام برای هر نیاز هر شخص مناسب است. با ما هراه باشید تا با بررسی هر مدل بهش ما بگوییم که کدام یک مناسب شما است.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Active

این مدل ساعت هوشمند سامسونگ در سال 2019 توسط شرکت شامسونگ به عنوان یک ساعت ورزشی و روزمره در بازار بین کاربران معرفی شد. از لحاظ قیمت این مدل بسیار خوش قیمت است و مناسب برای استفاده روزمره و ورزش کردن است. این مدل یک گلکسی واچ است که حرکات ورزشی کاربر و ضربان قلب و پایش خواب را ردیابی و بررسی می کند. این مدل اسمارت واچ از نظر قیمت بهترین عملکرد را ارائه می دهد و فرد را از خرید خود پشیمان نمی کند. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Active فرمی دایره ای شکل دارد. بند ساعت آن سیلیکونی است و لکه بر نمی دارد، با فناوری بلوتوث به گوشی موبایل شما وصل می شود و قابلیت ضدآب بودن دارد.

Galaxy Watch

این مدل از ساعت هوشمند سامسونگ نیز که در سال 2018 رونمایی شد، طراحی رسمی، ورزشی و روزمره دارد. بهترین ویژگی که برای این اسمارت واچ می شود نام برد ظرفیت باتری آن است. این مدل در نگهداری شارژ بهترین است و شما می توانید با یک بار شارژ کردن آن چند روز از امکانات آن بهره ببرید.

Galaxy Watch Active 2

اگر شما از افرادی هستید که به تناسب اندام خود اهمیت می دهید و ورزش و فیتنس خود را همیشه در برنامه های تان دارید، پیشنهاد ما به شما این سری از ساعت هوشمند سامسونگ است. شما به راحتی می توانید با در دست داشتن این مدل گلکسی واچ حرکات خودد را حین تمرین بشمارید و تعداد قدم های شما را در روز یادآور می شود. در کل این مدل بهترین گزینه برای شما ورزشکاران حرفه ای است. صفحه ی این ساعت هوشمند دایره ای شکل است و در دو نوع استیل ضدزنگ و آلومینیومی طراحی و عرضه شده است.

خرید Samsung galaxy watch active 2

Galaxy Watch 3

اگر شما به دنبال یک مدل طراحی کلاسیک و در عین حال هوشمند و اکتیو هستید، پیشنهاد ما به شما این مدل از سری ساعت های هوشمند سامسونگ است. طراحی به کار رفته در این مدل کلاسیک و کژوال طور است. این مدل یکی از بهترین ها در مکالمه کردن به شمار می آید. نوع اتصال آن توسط بلووث یا وای فای انجام می شود و سیستم عامل آن Tizen OS 5.5 است. این مدل ساعت هوشمند سامسونگ را می توانید در سایز های 41 و 45 میلی متر پیدا کنید.

Samsung galaxy watch 3

Galaxy Watch 4

این مدل گلکسی واچ از همه نظر بهترین است. اگر یک ساعتی می خواهید تا تمام حرکات و فعالیت های روزمره تا را به شما نشان دهد این سری را خریداری کنید که در حال حاضر پرچمدار تمام سری هاست و در سال 2021 در بازار عرضه شد. این مدل که آخرین سری آن است از هر نظر به روز رسانی شده است و بهترین امکانات را برای شما فراهم می کند.

خرید ساعت galaxy watch 4

برنامه موردنیاز برای نصب ساعت هوشمند سامسونگ

برای اینکه بتوانید ساعت خود را بر روی گوشی موبایل خود نصب و راه اندازی کنید ملزم به دانلود نرم افزار Galaxy Wearable بر روی دستگاه خود هستید که در تمام سری ساعت های سامسونگ مشابه است. از طریق این برنامه می توانید بک گراند و زمینه و شکل ساعت خود را تغییر دهید و یک سری اطلاعات شخصی خود را در آنجا وارد کنید.

نتیجه گیری

برای اینکه بتوانید بهترین گلکسی واچ از نظر نیاز خود را خریداری کنید، در مرحله اول باید هدف خود را از خرید این محصول مشخص کنید سپس با توجه به مواردی که در بالا گفته شد نسبت به بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید. برای مشاهده دیگر اکسسوری و لوازم جانبی موبایل می توانید از سایت دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل دیدن کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *