مشخصات گوشی آنر X7a لو رفت

مشخصات گوشی موبایل آنر X7a لو رفت

همانطور که می دانید شرکت آنر تا قبل از سال 2016 برای کمپانی هواوی بود. حالا این شرکت به صورت تخصصی و مستقل فعالیت می نماید. در اسفند ماه سال پیش شاهد عرضه گوشی موبایل آنر X7 بودیم. حالا خبرها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد تا از گوشی جدید خود به نام گوشی موبایل آنر X7a رونمایی نماید. حالا مشخصات این گوشی موبایل مشخص شده است و به زودی قرار است تا منتشر شود.

مشخصات گوشی موبایل آنر X7a

در ابتدا باید بدانید که این گوشی موبایل دارای صفحه نمایشگری 6.7 اینچی می باشد و از نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره می برد. همچنین همانند آنر 7، گوشی موبایل آنر X7a نیز از کیفیت +HD پشتیبانی می نماید. دوربین سلفی این گوشی موبایل آنر که 8 مگاپیکسلی است که در جلوی صفحه نمایش در یک ناچ حفره ای موجود می باشد. در رابطه با دوربین های پشت این گوشی موبایل، باید بگوییم که 4 دوربین برای پشت این گوشی طراحی شده است. شایان ذکر است بدانید دوربین اصلی از حسگر 50 مگاپیسکلی پشتیبانی می نماید و در کنار دوربین اصلی، شاهد دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید خواهیم بود. دو دوربین دیگر نیز برای عکاسی ماکرو و پرتره با 2 مگاپیکسل موجود است.

4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی سهم گوشی موبایل آنر X7a می باشد. همچنین رسانه ها حاکی از آن است که این اسمارت فون از تراشه Helio G37 پشتیبانی می نماید. همچنین برخی رسانه ها می گویند، اندروید 12 بر روی این گوشی موبایل کار خواهد کرد و با باتری 5230 میلی آمپری وارد بازاز موبایل خواهد شد. در نهایت این گوشی موبایل از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می نماید. حسگر تشخیص اثر انگشت گوشی موبایل Honor X7a بر روی لبه قرار دارد و 196 گرم نیز وزن دارد. رنگبندی این گوشی موبایل نیز مشکی و آبی خواهد شد و دارای جک 3.5 میلی متری صدا می باشد.

مشخصات گوشی موبایل آنر X7a لو رفت

برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل گوشی آنر از دیجی پخش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *