گوشی موبایل وان پلاس نورد CE 3 Lite معرفی شد پخش عمده لوازم جانبی موبایل

گوشی موبایل وان پلاس نورد CE 3 Lite معرفی شد

کمپانی وان پلاس که یکی از تولیدکنندگان محبوب گوشی موبایل در چین می باشد، به تازگی از گوشی موبایل جدید خود به نام وان پلاس نورد CE 3 Lite رونمایی کرد. از بارزترین ویژگی های این اسمارت فون می توان به پشتیبانی از شارژ  سریع 67 واتی و دوربینی با حسگر 108 مگاپیکسلی اشاره کرد. در ادامه با دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل همراه باشید تا مشخصات وان پلاس نورد CE 3 Lite را بررسی نمایید.

مشخصات گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 12 پرو 4G را مطالعه نمایید.

مشخصات گوشی موبایل وان پلاس نورد CE 3 Lite

در ابتدا خوب است بدانید که این گوشی موبایل وان پلاس در کنار مشخصات و سخت افزار خوبی که دارد؛ دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. شما می توانید گوشی موبایل وان پلاس نورد CE 3 Lite را تنها با 299 دلار خریداری نمایید. این اسمارت فون دارای دوربین اصلی با حسگر 108 مگاپیکسلی می باشد. در کنار آن می توانید دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق با حسگر 2 مگایپسکلی مشاهده نمایید.

دوربین اصلی این گوشی توانایی زوم سه برابری بدون کاهش کیفیت را شامل می شود. همچنین می تواند تا 6 برابر زوم دیجیتال داشته باشد. گوشی موبایل وان پلاس نورد CE 3 لایت دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. همچنین از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می نماید. وان پلاس اعلام کرد که می توانید 80 درصد ظرفیت این گوشی را تنها در 30 دقیقه شارژ کنید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

مشخصات وان پلاس CE 3 لایت

اندازه صفحه نمایشگر این گوشی موبایل هوشمند 6.72 اینچ می باشد که با وضوح تصویر Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتزی راهی بازار می شود. شایان ذکر است بدانید این گوشی در نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. البته می توانید کارت حافظه این گوشی را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

گوشی موبایل وان پلاس نورد CE 3 Lite به تراشه اسنپ دراگون 698 مجهز شده است و در رنگ های مشکی و لیمویی وارد بازار می شود. ناگفته نماند روی این گوشی موبایل جک 3.5 میلی متری تعبیه خواهد شد. خوب است بدانید این گوشی هوشمند تا دو سال تمامی آپدیت های اندروید را دریافت می کنید.

گوشی موبایل وان پلاس نورد CE 3 Lite معرفی شد

همکاران عزیز می توانید تمامی اخبار دنیای تکنولوژی و اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده عمده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *