گوشی موبایل پوکو F5 معرفی شد

گوشی موبایل پوکو F5 رونمایی شد

چند روز قبل اولین مشخصات از گوشی موبایل پوکو F5 راهی بازار شد. پس از این اتفاق، شماره مدل این گوشی هوشمند نیز مشخص شد. شماره مدل این گوشی شامل 23049PCD8G می باشد. از مهم ترین ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به تراشه اسنپ دراگون 7 نسل 2 و رم 12 گیگابایت اشاره نمود. در این بین کمپانی هواوی از سری نوا 11 رونمایی کرد.

گوشی موبایل پوکو F5 معرفی شد

اکانت توییتر اسنپ دراگون هند به طور رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند پوکو F5 اولین گوشی مجهز شده به تراشه سری 7 خواهد بود. کمپانی کوالکام می گوید این تراشه در مقایسه با مدل های قبلی 50 درصد عملکرد بهتر و 13 درصد مصرف انرژی کمتری دارد. شایان ذکر است بدانید مدل تراشه اسنپ دراگون 7 نسل 2 دو برابر از مدل قبلی در قسمت هوش مصنوعی بهتر عمل می کند.

گوشی هوشمند پوکو F5 رونمایی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موایل

این گوشی موبایل هوشمند به باتری 5000 میلی آمپری مجهز شده است و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نماید. گوشی موبایل پوکو F5 دارای اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 می باشد. دوربین اصلی این گوشی حسگر 64 مگاپیکسلی دارد. همچنین Poco F5 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED می باشد. جالب است بدانید گوشی های موبایل پوکو به گوشی های میان رده شناخته می شوند.

گوشی پوکو f5 رونمایی شد

همکاران عزیز می توانید انواع عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش خریداری نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد. همچنین می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را از این مجموعه دنبال نمایید. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. عزیزان برای خرید عمده گلس موبایل می توانید روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *