خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم چانبی موبایل

احتمال مجهز شدن سامسونگ گلکسی S23 به نسخه ویژه اسنپدراگون 8 نسل دو بالا رفت

همانطور که می دانید زمانی تا رونمایی و عرضه سامسونگ گلکسی S23 نمانده است. حالا تصاویری که از سمت کمپانی سامسونگ برای تبلیغات عرضه شده است. نشان دهنده استفاده آخرین و جدیدترین نسل تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو می باشد. همانطور که می دانید تراشه Snapdragon 8 Gen 2 نسخه ویژه و پرچمدار شرکت کوالکام می باشد. حالا سامسونگ طی قراردادی که با کمپانی کوالکام بسته است، این پرچمدار در سری سامسونگ گلکسی S23 استفاده خواهد شد. در واقع تراشه و پردازنده گلکسی S23 با نام Snapdragon 8 Gen 2 Mobile Platform For Galaxy عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است بدانید این تصاویر تبلیغاتی زودتر از عرضه سامسونگ لو رفت. انتظار می رود تا کمپانی سامسونگ عکس های تبلیغاتی خود را هفته آینده انتشار دهد. شایان ذکر است بدانید این نمونه پرچمدار تراشه بسیار سرعت بالایی نسبت به تراشه های دیگر دارد. همچنین برخی خبرها می گویند، سامسونگ در سال آینده نیز در پرچمدار شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد.

سری گلکسی s23 به پرچمدار تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد

در نهایت خوب است بدانید سامسونگ 12 بهمن مصادف با 1 فوریه سری سامسونگ گلکسی S23 را رونمایی می نماید.

برای اطلاع از دیگر اخبار دنیای تکنولوژی می توانید به سایت دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل عمده مراجعه نمایید. همچنین برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار با مهلت تست همکار می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را با برندهای متنوع خریداری نمایید.

 

سری سامسونگ گلکسی S23 با اسنپدراگون پرچمدار 8 نسل 2 منتشر می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *