خرید عده لوازم جانبی موبایل آیفون 15 آیفون 15 پرو

خبر عرضه iOS 17 و آیفون 15 حقیقت ندارند

احتمالا در برخی سایت ها خبری در رابطه با انتشار iOS 17 و آیفون 15 شنیده اید؛ اما این خبرها حقیقت ندارند. بدون شک اپل اینسایدر را می شناسید که به طور رسمی اخبار مربوط به کمپانی اپل و محصولات آن را منتشر می نماید. حالا این حساب می گوید که تمامی اخبار منتشر شده در رابطه با iOS 17 و آیفون 15 در این روزها کاملا نادرست و فیک می باشند. شایان ذکر است بدانید منبع  اصلی ای که این اخبار نادرست را منتشر کرده بود. LeaksApplePro بود که در زمینه افشای اطلاعات خوب شناخته نمی شود. حتی در رابطه با این اکانت می توانیم بگوییم که در سال های گذشته هر اطلاعاتی در رابطه با آیفون 12  منتشر کرده بود، کاملا اشتباه بودند.

خبر عرضه iOS 17 و آیفون 15 حقیقت ندارند

خوب است بدانید اطلاعاتی که LeaksApplepro در رابطه با آیفون 15 منتشر کرد، شامل نرم افزار پردازنده تصویر پیشرفته تر و سیستم خنک کننده بهتر بود. همچنین در رابطه با iOS 17 می توان به افزایش پایداری و پشتیبانی از هدست واقعیت ترکیبی اشاره کرد که هیچ کدام واقعیت ندارند.

خبر عرضه iOS 17 و آیفون 15 حقیقت ندارند

همکاران عزیز باقی اخبار دنیای تکنولوژی را از مجموعه دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار دنبال نمایید. همچنین همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل را از سایت و نرم افزار دیجی پخش با مهلت تست همکار خریداری نمایید. شایان ذکر است بدانید به محض دریافت اطلاعات جدیدتر. در رابطه با آیفون 15 و سری آن، این اخبار را در دیجی پخش پوشش می دهیم. ممکن است اخبار زیر برای شما جالب باشد. برای مطالعه روی لینک زیر کلیک کنید.

احتمال مجهز شدن سامسونگ گلکسی S23 به نسخه ویژه اسنپدراگون 8 نسل دو بالا رفت

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *