گوشی موبایل هوشمند ردمی K60 اولترا با شارژ 100 وات رونمایی شد ردمی K60 Ultra

گوشی موبایل ردمی K60 با شارژ 100 وات معرفی شد

طبق خبرهای اعلام شده، گوشی موبایل جدید شیائومی با نام ردمی K60 اولترا با تراشه دیمنسیتی 9200 معرفی خواهد شد. همانطور که می دانید ردمی زیر مجموعه برند شیائومی تابستان سال 2022 از گوشی موبایل ردمی K50 اولترا رونمایی کرد. حالا این برند از گوشی جدید خود به نام ردمی K60 با قابلیت های قابل توجهی رونمایی می کند.

در این گوشی ردمی K60 Ultra از تراشه دیمنستی 9200 استفاده شده است. همچنین از شارژ سریع 100 واتی نیز پشتیبانی می نماید. نکته جالب این است که مشخصات این گوشی هوشمند در مقایسه با ردمی K60 Pro مشخصاتی با سطح پایین تری دارد. از همین رو سوالاتی برای کاربران در رابطه با استفاده از کلمه اولترا ایجاد کرد.

ردمی از گوشی موبایل هوشمند با شارژ سریع 300 وات رونمایی کرد

گوشی هوشمند ردمی K60 اولترا

از دیگر مشخصات ردمی K60 اولترا می توان به نمایشگر 6.67 اینچی OLED با وضوح تصویر 2712 در 1220 پیکسل اشاره نمود. شایان ذکر است بدانید نرخ نوسازی این گوشی هوشمند ردمی K60 Ultra 144 هرتز خواهد بود.

رنگبندی گوشی موبایل K60 اولترا

 

رنگبندی گوشی موبایل هوشمند ردمی K60 Ultra

البته همانطور که می دانید زمان زیادی تا معرفی ردمی K60 اولترا باقی نمانده است. از همین رو به احتمال زیاد تا هفته های آینده اطلاعات و مشخصات دقیق تری افشا خواهد شد.

همکاران عزیز می توانید اخبار جدید عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. شما می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. پخش عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار و تعداد بالا انجام می شود. به محض افشا شدن اطلاعات جدید در رابطه با گوشی هوشمند ردمی K60 اولترا در دیجی پخش منترش می شود.

معرفی گوشی موبایل هوشمند ردمی K60 اولترا با تراشه دیمنسیتی 9200

انواع عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار و با مهلت تست همکار را از دیجی پخش تهیه کنید. دیجی پخش به تمامی شهرهای ایران با پست و تیپاکس ارسال مستقیم دارد.

احتمال معرفی آیفون 14 زرد به زودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *