گوشی هوشمند هواوی P60 و گوشی تاشو Mate X3 در سوم فروردین 1402 معرفی خواهند شد

همانطور که می دانید رویدادی در تاریخ 23 مارس سال 2023 از کمپانی هواوی برگزار خواهد شد. در این رویداد هواوی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. از همین رو احتمالا هواوی P60 و گوشی تاشو Mate X3 در این رویداد معرفی خواهند شد.

این کمپانی خود را برای معرفی و عذضه گوشی های جدید خود از جمله هواوی P60 و گوشی تاشو Mate X3 آماده خواهد کرد. شایان ذکر است بدانید P60 از گوشی های پرچمدار این کمپانی می باشد. همچنین یکی از کاربران از تبلیغات آنلاین هواوی عکس هایی منتشر کرده است که نشان دهنده معرفی گوشی های این نسل خواهد بود.

مشخصات گوشی هوشمند هواوی P60

از مشخصات هواوی P60 می توان به نمایشگر 6.6 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح تصویر 1440 پیکسل اشاره نمود. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپری می باشد و از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می نماید. همچنین هواوی P60 از شارژ بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می نماید. همچنین این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد.

معرفی مشخصات گوشی هواوی p60

البته Huawei خود در اوایل سال 2023 اعلام کرد که سری P60 و گوشی تاشو Mate X3 را با هم رونمایی می کند. از همین رو کاربران انتظار دارند که این دو محصول در رویداد 23 مارس معرفی شوند. در این رویداد شاهد معرفی محصولات دیگری از کمپانی هواوی شامل هدفون های بی سیم FreeBuds 5، ساعت هوشمند هواوی واچ 4 و مچ بند سلامت هواوی 7 خواهیم بود.

گوشی موبایل هوشمد هواوی P60 و گوشی تاشو Mate X3 معرفی شد

همکاران عزیز می توانید عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش خریداری نمایید. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. انواع اخبار عمده لوازم جانبی موبایل و دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید. همکاران عزیز می توانید در کنار هواوی P60، مشخصات گوشی هوشمند ردمی K60 اولترا را در دیجی پخش مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *