گوشی موبایل وان پلاس ایس 2 وی با تراشه دایمنسیتی 9000 معرفی شد

گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2V معرفی شد

کمپانی چینی وان پلاس از گوشی جدید خود به نام گوشی هوشمند One Plus Ace 2V معرفی کرد. این گوشی هوشمند نسخه ارزان تر مدل وان پلاس Ace 2 یا همان وان پلاس 11R می باشد. در واقع می توان گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2V با قیمت 350  دلار در بازار خریداری کرد.

از مهم ترین تغییرات این گوشی می توان به تراشه دایمنسیتی 9000 به جای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 اشاره نمود. دیگر مشخصات این گوشی موبایل را در ادامه می توانید در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل بخوانید.

گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2V دارای نمایشگر 6.74 با وضوح تصویر 2772 در 1420 می باشد. نرخ نوسازی این اسمارت فون 120 هرتز است. ظرفیت باتری این گوشی وان پلاس 5000 میلی آمپر می باشد و از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می نماید. شارژر این گوشی را می توانید درون جعبه پیدا نمایید. شایان ذکر است بدانید این گوشی هوشمند از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نماید.

مشخصات گوشی موبایل وان پلاس ace 2v

مسخصات گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2V

دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر 64 مگاپیکسلی بدون لرزش گیر اپتیکال می باشد. همچنین در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را مشاهده نمایید. در نهایت عکس های خود را می توانید با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2V بگیرید.

گوشی هوشمند وان پلاس ایس 2 وی را می توانید با اندروید 13 و ColorOS13 خریداری نمایید. در طراحی این گوشی موبایل می توانید لبه های تخت همراه با دوربین سه گانه درون ماژول های دایره ای شکل را مشاهده نمایید. این گوشی وان پلاس دارای اسپیکرهای دوگانه، وای فای 6 و بلوتوث نسخه 5.3 می باشد.

گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2V می توانید با حافظه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید.

گوشی موبایل هوشمند وان پلاس Ace 2v معرفی شد

همکاران عزیز می توانید انواع اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین می توانید آخرین اخبار دنیای تکنولوژی را از مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید.

همکاران گرامی می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار و با گارانتی همکار عرضه می شود. دیجی پخش به تمامی شهرهای ایران ارسال دارد و شما می توانید به راجتی به صورن آنلاین خریدهای خود را انجام دهید. همچنین اگر مایل هستید می توانید خبر زیر را در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل مطالعه کنید.

گوشی موبایل هوشمند هواوی P60 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *