به روز رسانی اندروید 13 برای گوشی موبایل هوشمند پوکو F3

گوشی موبایل پوکو F3 آپدیت اندروید 13 را دریافت کرد

خبر رسید که کمپانی شیائومی اندروید 13 را برای گوشی موبایل پوکو F3 منتشر کرد. همانطور که می دانید این گوشی شیائومی سال 2021 با اندروید 11 در دست کاربران قرار گرفت. همچنین شایان ذکر است بدانید این گوشی هوشمند رابط کاربری MIUI 14 را نیز دریافت کرد.

این به روز رسانی دارای قابلیت ها و بهبودهای جدید می باشد که آپدیت آن به کاربران توصیه می شود. این رابط کاربری پیش روی شما تم های جدیدی را می گذارد و روان تر از MIUI 13 کار می کند. همچنین دارای انیمیشن های جدید است و حافظه کمتری از گوشی موبایل پوکو F3 را اشغال می کند. در این آپدیت می توانید تنظیمات و منویی با شکل اصلاح شده را مشاهده نمایید.

گوشی موبایل هوشمند وان پلاس Ace 2V با تراشه دایمنسیتی 9000 معرفی شد.

آپدیت اندروید 13 برای گوشی موبایل پوکو F3

مشخصات گوشی موبایل پوکو F3

شایان ذکر است بدانید این گوشی موبایل ابتدا به روز رسانی خود را در کشورهای اروپایی منتشر می کند. پس از آن می توانید آپدیت آن را در سایر کشورها دریافت نمایید. قابل ذکر است بدانید به روز رسانی پوکو F3 را می توانید از قسمت تنظیمات دریافت نمایید.

همکاران عزیز می توانید انواع عمده اخبار دنیای تکنولوژی و عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین می توانید بای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و اپلیکیشن دیجی پخش مراجعه نمایید. لوازم جانبی موبایل عمده زیری قیمت بازار تعداد بالا از دیجی پخش عرضه می شود. خرید خود را می توانید به صورت آنلاین انچام دهید و سفارش خود را با پست و تیپاکس درب محل تحویل بگیرید. همچنین دیجی پخش به تمامی شهرهای ایران ارسال دارد.

گوشی موبایل پوکو F3 اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 را دریافت می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *