آیا بینگ از ربات ChatGPt بهتر است؟

بینگ جدید برای کاربران گوشی موبایل فعال شد

همانطور که می دانید بینگ تنها بر روی دسکتاپ کاربران فعال می شد. اما حالا می توانید این موتور جست و جو را بر روی گوشی های موبایل خود نیز داشته باشید. کمپانی ماکروسافت که سازنده این موتور است می گوید میلیون ها کاربر در انتظار نسخه موبایل موتور جست و جو بینگ می باشند. نسخه جدید بینگ دارای هوش مصنوعی بسیار پیشرفته از ربات chatGPt می باشد.

این نسخه جدید موتور جست و جو بینگ ماکروسافت علاوه بر دارا بودن نتایح وب سنتی، به قسمت پرسش و پاسخ نیز مجهز می باشد. همانطور که در بالا گفتیم این موتور را در ابتدا برای کاربران دسکتاپ بود. اما حالا این نسخه جدید به شما قابلیت نصب بر روی گوشی های موبایل را می دهد. البته شایان ذکر است بدانید کاربران گفته اند که فعلا امکان کار کردن با آن را بر روی دستگاه های خود ندارند.

همچنین جالب است بدانید. کاربران بر اساس تجربه های خود ربات موتور جست و جو بینگ را بسیار خلاقانه تر، دقیق تر و متعادل تر خوانده اند. همچنین به این موضوع اشاره می شود که این نسخه دارای چهار شخصیت جذاب است که یکی از آن ها گیمر و دیگری همیار می باشد.

نسخه جدید موتور جست و جو بسنگ برای کاربران موبایل فعال شد

همکاران عزیز می توانید انواع عمده لوازم جانبی موبایل عمده را از دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار خریداری نمایید. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. همچنین شایان ذکر است بدانید در صورت انتشار اطلاعات جدید در رابطه با موتور جست و جو بینگ، دیجی پخش آن را در سریع ترین زمان ممکن پوشش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *