xiaomi 14 واردات لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

مشخصات گوشی موبایل شیائومی 14 لو رفت

همانطور که می دانید و در مطالب قبلی گفتیم، زمان زیادی از انتشار گوشی های شیائومی 13 نمی گذرد که شیائومی 14 معرفی شد. حالا مشخصات شیائومی 14 در بین کاربران لو رفت.

در به روز ترین مشخصات این گوشی موبایل آمد که باتری شیائومی 14 دارای ظرفیت 4860 میلی آمپری می باشد. و از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می نماید همچنین از شارژ بی سیم و ایرلس 50 واتی نیز پشتیبانی می نماید.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های گوشی هوشمند شیائومی 14، وجود یک نسخه با حافظه 1 ترابایتی می باشد. حسگر این گوشی موبایل در مقایسه با مدل های دیگر شیائومی در ابعاد بزرگتری می باشد.

مشخصات گوشی موبایل شیائومی 14 لو رفت خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل واردات لوازم جانبی موبایل

این حسگر را می توانید در سایز و اندازه 1/1.49 مشاهده کنید. شایان ذکر است بدانید در کنار دوربین اصلی که قبلتر گفتیم، یک دوربین تله فوتو نیز مشاهده می شود. همچنین این دوربین ممکن است دارای زوم 3/2 برابری باشد.

گوشی موبایل شیائومی 14 پرو در آبان ماه امسال با تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 3 راهی بازار می شود.

همکاران عزیز برای دنبال کردن اخبار تکنولوژی و آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل ریر قیمت و با گارانتی و مهلت تست همکار می توانید به فروشگاه دیجی پخش به صورت حضوری و آنلاین مراجعه نمایید.

مشخصات شیائومی 14 لو رفت مشخصات گوشی موبایل شیائومی 14 لو رفت خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل واردات لوازم جانبی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *