خریید عمده هندزفری گردنی سامسونگ لول یو پرو

آشنایی با مشخصات یک هندزفری گردنی خوب

هندزفری ها یکی از مهم ترین و ضروری ترین گجت های لوازم جانبی موبایل محسوب می شوند. شما می توانید هندزفری ها را با طراحی ها و شکل هایی متفاوت در بازار لوازم جانبی موبایل پیدا کنید. بر اساس نیاز شما هنگام خرید می توانید مناسب ترین هندزفری را برای خود پیدا کنید. هندزفری گردنی یکی از انواع هندزفری به حساب می آید که محبوبیت بالایی میان کاربران دارد و ویژگی های بیشتری را در بر می گیرد. انتخاب هندزفری گردنی یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به مشخصات آن دقت کرد، تا یک انتخاب درست را انجام دهید. در ادامه می خواهیم به ویژگی های هندزفری های گردنی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

هندزفری گردنی چیست؟

نک بندها، محصولاتی هستند بیسیم و ایرلس. برای اینکه بتوانید یکی از آن ها را به گوشی موبایل خود متصل کنید باید از فناوری بلوتوث استفاده کنید. با روشن کردن بلوتوث هندزفری گردنی شما به گوشی یا کامپیوتر و هر وسیله الکترونیکی که نیاز دارید وصل می شود و صدا را در گوش شما پخش می کند.

از هندزفری گردنی برای پخش موزیک، تماشای فیلم و سریال، شرکت در جلسات آنلاین، برقراری مکالمات طولانی و … استفاده نمود. هنگام خرید هندزفری های گردنی باید به چند مورد توجه کرد.

رید عمده هندزفری گردنی شیاومی

ویژگی های هندزفری های نک بند

  • عمر باتری هندزفری
  • کیفیت صدا
  • کیفیت مکالمه
  • دکمه های تنظیم روی هندزفری
  • نسخه بلوتوث

عمر باتری هندزفری

زمانی که می خواهید یک وسیله الکترونیکی وایرلس که وابسته به فناوری بلوتوث است خریداری کنید، حتما به شاخصه مهم باتری توجه کنید. نوع باتری در تمامی محصولات بلوتوثی حائز اهمیت است. کاربر می خواهد ساعات زیادی را از هندزفری گردنی خود استفاده کند بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ باتری آن باشد. هنگام خرید هندزفری دور گردنی این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که هندزفری شما ساعات طولانی تری شارژ نگه دارد و در مدت زمان کوتاهی نیاز به شارژ شدن داشته باشد.

هندزفری مناسب برای ورزشکاران

کیفیت صدا

قبل از هر چیزی وقتی می خواهید یک هندزفری بخرید، باید نیاز خود را بشناسید. این سوال را از خود بپرسید که چرا من به یک هندزفری دور گردنی احتیاج دارم؟ بسیاری از کاربران در طول روز مشغول گوش کردن به موزیک های مختلفی هستند. برای مثال اکثر ورزشکاران هنگام راه رفتن، دویدن، حین انجام حرکات ورزشی به موسیقی برای افزایش انرژی گوش می دهند. پس این نکته هم به میان آمد که هندزفری گردنی مناسب برای ورزشکاران است. همچنین می توانید برای خرید درست مقاله بهترین هدفون و هندزفری برای ورزش را مطالعه کنید.

هنگام خرید هندزفری برای بهره بردن از یک کیفیت صدای مرغوب و بالا به صدای HD و استریو توجه کنید. این نکات به ما کمک می کند تا موزیک خود را با جزئیات بیشتری گوش دهید و این تجربه شیرین را از دست ندهید!

کیفیت مکالمه

بسیاری از کاربران به واسطه شغل هایی که دارند در طول روز در حال انجام مکالمات مهم و طولانی هستند. برای اینکه فرد پشت خط صدای شما را با وضوح بالاتری بشنود، باید یک هندزفری گردنی با کیفیت بالا در میکروفون خریداری کنید. امروزه هندزفری های دور گردنی از امکاناتی در میکروفون خود برخوردار هستند که صدای شما را برای فرد مقابل شفاف تر می کند. میکروفون هایی با قابلیت های دوگانه و چندگانه کیفیت صدا را بالاتر هنگام مکالمه بالا تر می برد.

دکمه های تنظیم بر روی هندزفری

وقتی سخن از هندزفری های بلوتوثی به وسط می آید، چیزی که به ذهن مخاطب می آید راحتی و جابجایی بدون دردسر است. وقتی شما یک هندزفری وایرلس خریداری می کنید پس طبیعتا گوشی موبایل خود را داخل کیف یا جیب خود برای امنیت بالا می گذارید. داشتن دکمه های تنظیم صدا برای کاهش و افزاش ولوم، دکمه برقرای تماس، دکمه توقف و دکمه پایان تماس بر روی هندزفری های گردنی از اجبات است. شما می توانید به راحتی بدون دخالت دادن گوشی موبایل خود صدای موزیک خود را تنظیم کنید. وقتی تماس ورودی ای دارید، بدون خارج کردن گوشی خود تنها با زدن یک دکمه بر روی هندزفری گردنی خود مکالمه را شروع کنید.

خرید عمده هندزفری گردنی برای همکاران

نسخه بلوتوث

نسخه بلوتوث هنگام خرید یک هندزفری بلوتوثی مانند هندزفری های گردنی مزیت های منحصر به فرد خود را دارند. به طور مثال اگر هندرفری گردنی شما از فناوری بلوتوث بالایی مانند نسخه  برخوردار باشد، شما می توانید دو گوشی موبایل و دستگاه را همزمان به هندزفری گردنی خود متصل کنید. در مورد بعدی اگر هندزفری دارای نسخه بلوتوث بالاتری باشد، می توانید از گوشی موبایل خود در متراژ بیشتری دور بمانید. نکته ای که در این میان باید گفت این است که این مزایا در برخی نسخه بلوتوث های پایین تری نیز دیده می شود.

هندزفری دور گردنی سامسونگ لول یو پرو Samsung Level U Pro

خرید هندزفری سامسونگ لول یو پرو

یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین هندزفری های دور گردنی موجود در بازار هندزفری دور گردنی سامسونگ لول یو پرو Samsung Level U Pro است. این هندزفری با داشتن کیفیت صدای بسیار بالا، عمر باتری و شارژ بالا، داشتن دکمه های تنظیم صدا بر روی لبه های هندزفری، شارژ شدن با سوکت میکرو و اندرویدی و در نهایت ساخت کمپانی سامسونگ رتبه بالایی میان هندزفری های نک بند دارد. این مدل نمونه های تقلبی و ضعیف تر نیز در بازار دارد که تفاوت فاحشی در ظاهر و طراحی های آن ها به چشم می خورد. برای خرید عمده هندزفری دور گردنی سامسونگ لول یو پرو Samsung Level U Pro بر روی لینک زیر کلیک کنید.خرید عمده هندزفری سامسونگ لول یو پرو

سخن پایانی

با تمام سخنان بالا می توانید به راحتی یک هندزفری باب میل خود تهیه کنید. هندزفری های دور گردنی برای ورزش و راه رفتن بسیار راحت هستند و شما را در قسمت گردن نیز اذیت نمی کنند. هندزفری های خود را با خیال راحت خرید کنید. شرکت دیجی پخش وارد کننده لوازم جانبی موبایل عمده می باشد که انواع هندزفری های مختلفی مانند هندزفری های سیمی، هندزفری های بلوتوثی و انواع ایرپادها و در نهایت خرید عمده هندزفری گردنی را در فروشگاه آنلاین خود دارد. برای خرید راحت تر می توانید وارد سایت دیجی پخش شوید و یا نرم افزار دیجی پخش را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

دانلود نرم افزار دیجی پخش

سایت دیجی پخش پخش عمده لوازم جانبی موبایل عمده

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *