خرید عمده لوازم جانبی موبایل

خرید بهترین فلش مموری

کاربران در طول زندگی خود نیازمند به دستگاه هایی برای جابجایی فایل های خود و بهره مندی از فضای بیشتر هستند. اگر شما نیز در این دوراهی گیر کرده اید که آیا به یک فلش مموری نیاز دارید یا یک کارت حافظه با خواندن این مقاله به نتیجه مطلوب خود می رسید. در ابتدا اگر با بررسی های موجود دریافتید که یک کارت حافظه (رم گوشی) نیاز و خواسته های شما را برطرف می کند پس راهنمای خرید کارت حافظه را مطالعه کنید. اگر نظرتان هنوز بر روی یک فلش مموری است پس با ما در ادامه این موضوع همراه باشید تا نکاتی در رابطه با خرید فلش مموری برای شما بازگو کنیم تا به راحتی و بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید.

فلش مموری سندیسک خرید عمده

کدام فلش مموری را خریداری کنم؟

در خرید فلش مموری عواملی هستند که بر روی انتخاب ما تاثیر می گذارند. ظرفیت و حافظه داخلی فلش مموری، استحکام بدنه، رنگ و جنس فلش، طراحی ظاهری فلش و … عواملی هستند ک می توانند خرید را برای ما دشوار و چالش برانگیز کنند. در ادامه به نکاتی که هنگام خرید فلش مموری باید توجه کرد اشاره می کنیم تا یک خرید درست و بی شک داشته باشیم.

  • سرعت انتقال در خواندن و نوشتن را فراموش نکنید

سرعت خواندن فلش مموری به دو قسمت تقسیم می شود. رایج ترین نوع سرعت انتقال فلش در بازار میان کاربران USB 2.0 و USB 3.0 هستند. هانطور که سرعت انتقال داده این دو بسیار با هم متفاوت است، قیمت های این دو نیز فرق فاحشی با هم دارند. اگر فلش مموری را به منظور حفظ اطلاعات شخصی خود خریداری می کنید و فقط یک مخزنی می خواهید تا فایل های خود را داخل ان نگهداری کنید پس یک فلش مموری USB 2.0 خریداری کنید. سرعت این مدل 60 مگابایت بر ثانیه است. قیمت مناسبی دارد و به منظور حفظ و نگهداری اطلاعات مفید و کارآمد است. با این روش می توانید یک فلش با ظرفیت بالاتر خریداری کنید.

اگر شما فردی هستید که دائما در حال جابجایی فایل های خود از فلش مموری به گوشی موبایل، کامپیوتر و یا لپ تاپ هستید؛ پس نیازمند یک فلش با سرعت انتقال داده بالا هستید. در اینجا پیشنهاد می شود تا یک فلش مموری USB 3.0 بخرید. این مدل قیمت بالاتری دارد اما سرعت انتقال دیتا آن بر ثانیه 640 مگابایت است.

خرید عمده فلش و لوازم جانبی موبایل

  • ظرفیتی انتخاب کنید که فایل های شما را پوشش دهد

هنگام خرید فلش مموری باید در چند لحظه تمامی فایل هایی که دارید را جلوی چشم خود بیاورید تا یک انتخاب درست انجام دهید. بسیاری از کاربران همیشه فلشی تهیه می کنند و سپس بابت کمبود فضا شکایت می کنند. فلش مموری از ظرفیت 1 گیگابایت تا 2 ترابایت در بازار موجود است. بسته به حجم فایل هایی که دارید باید یک ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. رایج ترین و پر استفاده ترین ظرفیت فلش مموری میان کاربران 32 و 64 گیگابایت است.

  • استحکام، طراحی و شکل فلش مموری

طراحی و استحکام بدنه فلش بستگی به نوع استفاده شما دارد. اگر از آن دسته از افراد هستید که می خواهید فلش مموری را همیشه به موبایل خود وصل کنید و همه جا در حال جابجایی آن هستید، بهترین انتخاب برای شما یک فلش با سایز کوچک و جمع و جور و البته فلزی است.

اگر می خواهید از فلش در منزل و برای اتصال به کامپیوتر یا تلوزیون استفاده کنید، می توانید سایز های بزرگتر را نیز انتخاب کنید. هنگامی که یک فلش را می خواهید به پورت USB وصل کنید نحوه داخل بردن و خارج کردن آن بسیار مهم است. مسلما اگر یک فلش با بدنه محکم خریداری کنید کار شما راحت تر می شود.

رنگبندی فلش مموری کاملا سلیقه ای است و تاثیری بر روی کیفیت محصول نمی گذارد. اصولا در بازار فلش ها یا در جنس فلزی که معمولا به رنگ سیلور، گولد و مشکی است عرضه می شود و یا جنس آن پلاستیکی است.

بهترین فلش مموری در بازار

  • گارانتی محصول را از یاد نبرید!

به احتمال بسیار زیاد می دانید که فلش جزو آن دسته از محصولاتی است که گارانتی مادام العمر دارند. بله این نکته کاملا درست است اما گارانتی مادام العمر به چه معناست؟ هر اتفاقی که برای فلش مموری می افتد و باعث خراب شدن آن می شود شامل گارانتی نمی شود. به طور مثال ضربه های فیزیکی و آب دیدن محصوص شامل گارانتی شرکت نمی شود.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

گارانتی مادام العمر به چه معناست؟

گارانتی مادام العمر یعنی تا زمانی که کالای موردنظر تولید و پخش می شود تحت گارانتی شرکت گارانتی کننده قرار می گیرد.

سخن پایانی

اگر هنگام خرید فلش تمام نکات بالا را در نظر بگیرید، به راحتی یک فلش با ویژگی و مشخصات دلخواه خود پیدا می کنید. در ابتدا حتما به نیاز و خواسته خود از یک فلش توجه کنید. حال می بینید که به راحتی و در زمان کمی فلش خود را تهیه کرده اید. برای خرید حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. بازار لوازم جانبی موبایل یک کسب و کار پر سود است. افرادی که کالاهای تقلبی وارد می کنند افزایش پیدا کرد، پس تا می توانید از فروشگاهای معتبر که می شناسیم کالاهای خود را خریداری کنید.

شرکت دیجی پخش، پخش کننده عمده لوازم جانبی موبایل و وارد کننده لوازم جانبی موبایل عمده در تهران به سراسر کشور است. این مجموعه به خرید و فروش فلش مموری نیز ورود پیدا کرد. شما می توانید از سایت و نرم افزار دیجی پخش خرید خود را انجام دهید و درب فروشگاهتان تحویل بگیرید. تمامی فلش های موجود در این فروشگاه اینترنتی و آنلاین دارای گارانتی مادام العمر هستند.

خرید فلش و اس بی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *