بهترین برند فلش مموری خرید عمده فلش مموری سندیسک

بهترین برند فلش مموری عمده برای خرید

امروزه فلش مموری را می توانید در برندهای متنوع برای خرید عمده در بازار پیدا کنید. فلش مموری یک وسیله پرفروش است که باید انواع آن را در فروشگاهتان داشته باشید. از فلش مموری های عمده 8، 16، 32، 64، 128 گیگابایت گرفته تا به بالاتر. طبیعتا همه فلش مموری ها نسبت به برند و قیمتی که دارند طبقه بندی می شوند. موبایل فروشان و فروشندگان لوازم جانبی گوشی عمده برای اینکه بتوانید بهترین برند فلش مموری های عمده را خریداری کنید باید با انواع مارک ها آشنا شوید و مشخصات هر یک را بدانید. با ما همراه باشید تا برخی از بهترین برند فلش مموری عمده را برایتان بازگو کنیم.

خرید عمده فلش مموری

برند گلکس بیت Galaxbit- بهترین برند فلش مموری

گلکسبیت یک کمپانی تایوانی است که توسط جمعی از مهندسین فنی در سال 2014 تاسیس شد. برند گلکسبیت در بتدا به تولید فلش مموری عمده و کارت حافظه گوشی موبایل پرداخت و سپس به ساخت و تولید محصولات دیگر در کشورهای تایوان و چین روی آورد. فلش مموری گلکسبیت یکی از فلش مموری هایی است که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. می توان گلکسبیت Galaxbit را در لیست بهترین برند فلش مموری آورد. دلیل کمتر معروف بودن این برند در فلش مموری نسبت به سایر برندها شاید کم لطفی بازاریان بوده است.

خرید عمده فلش مموری گلکسبیت

فلش مموری گلکسبیت در طراحی های متفاوت با رنگ بندی جذاب مطابق با سلیقه مشتریان طراحی می شود. همچنین می توانید در خرید فلش مموری عمده هم USB.2 و هم USB.3 را خریداری کنید. همانطور که می دانید USB.3 سرعت خواندن و نوشتن بالایی دارد. هنگام ساخت این فلش مموری ها در بدننه آن از فلز، آلیاژ آلومینیوم و محافظ پلاستیکی سیلیکونی استفاده می شود تا در برابر خط و خش و ضربه مقاوم باشد. فلش مموری عمده گلکسبیت در ظرفیت های 8، 16، 32، 64، 128 گیگابایت با بسته بندی شکیل با بهترین قیمت را می توانید از سایت دیجی پخش خریداری کنید. تمامی فلش مموری های گلکسبیت دارای گارانتی مادام العمر هستند.

برند سن دیسک SanDisk -یکی از بهترین برند فلش مموری

سن دیسک یک کمپانی چند ملیتی در آمریکا می باشد. این کمپانی در صدر تولید کنندگان لوازم ذخیره سازی اطلاعات همانند فلش مموری و کارت حافظه (رم گوشی) می باشد. جالب است بدانید که در سال 2019 برند سن دیسک به عنوان بزرگترین تولید کننده فلش مموری عمده در جهان شناخته شد. فلش مموری های عمده سن دیسک یکی از پرفروش ترین هاست. البته قابل ذکر است که این برند قیمت بالاتری نسبت به باقی برندها دارد. اما به جرئت می توان گفت سن دیسک یکی از بهترین برند فلش مموری عمده می باشد.

خرید عمده فلش یو اس بی flash USB سندیسک sandisk

برند ویکومن Viccoman

نام برند ویکومن برای اکثر موبایل فروشان و فروشندگان لوازم جانبی موبایل آشنا می باشد. این شرکت به تولید کارت حافظه SD و فلش مموری عمده می پردازد. شما می توانید انواع فلش مموری های برند ویکومن را با ظرفیت های متفاوت 8 گیگ، 16، 32،64 گیگ و در نهایت 128 گیگابایت به صورت عمده خریداری کنید. تمامی محصولات ویکومن در حال حاضر در کشور چین تولید می شود و به بازار عرضه می شود. بدنه فلش مموری ویکومن اغلب فلزی می باشد و از آسیب ها و ضربه های احتمالی جلوگیری می کند.

خرید عمده فلش یو اس بی ویکومن

دیجی پخش، واردکننده لوازم جانبی گوشی عمده

مجموعه پخش کالا دیجی پخش، یکی از پخش کنندگان لوازم جانبی گوشی موبایل عمده در تهران می باشد. این مجموعه و فروشگاه اینترنتی و آنلاین به پخش انواع لوازم جانبی گوشی کلی و عمده به همکاران می پردازد. همکاران و مشترین محترم می توانید انواع محصولات جانبی گوشی موبایل خود را از دیجی پخش با مهلت تست همکار خریداری کنید. پروسه ارسال 2 الی 4 روز کاری به تمامی نقاط کشور زمان می برد. دیجی پخش تمام تلاش خود را برای به ارمغان رساندن یک خرید اینترنتی خوب در زمینه لوازم جانبی موبایل عمده می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *