تغییر شماره تلفن های فروشگاه دیجی پخش

با عرض سلام و احترام خدمت مشتریان گرامی و همیشگی مجموعه دیجی پخش. با توجه به اختلالاتی که در خط تلفن های فروشگاه وجود داشت، برای بهبود کیفیت تماس ها و راحتی شما مشتریان گرامی تصمیم بر تغییر شماره تلفن های فروشگاه گرفتیم. تیم دیجی پخش یک تجربه چندین ساله را در کنار شما تجربه کرد. به منظور رضایت شما و همچنین نبود مشکل در تماس های دریافتی یک خط جدید راه اندازی نمود.

شماره جدید فروشگاه دی جی پخش: 60-912-916-021

راه اندازی خط جدید فروشگاه امکانات جدید و بهتری را به شما ارائه می کند. این امکانات و ویژگی ها به منظور رفاه مشتریان شامل موارد زیر می شود:

  • امکان اتصال شما به چندین کارشناس فروش مختلف
  • قابلیت ضبط مکالمه های شما به منظور بهبود تماس ها
  • قابلیت انتظار تماس و سپس اتصال به کارشناس فروش
  • انتخاب بخش مورد نظر خود هنگام تماس
  • قابلیت ثبت نظرات خود به کارشناس فروش

امکانات رفاهی خط جدید فروشگاه دیجی پخش

با تماس با خط تلفن جدید فروشگاه به راحتی می توانید با توجه به سوال خود مانند، پیگیرری سفارش، خرید تعداد بالا، ارتباط مستقیم با مدیریت، شرایط مرجوعی کالا، ثبت سفارش و … بخش مورد نظر را انتخاب کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. همچنین اگر خط تلفن مشغول باشد شما می توانید کمی منتظر بمانید و سپس به کارشناسان فروش ما وصل شوید.

همچنین در خطر های جدید فروشگاه دیجی پخش می توانید برای خرید تعداد بالا به طور مستقیم برای مذاکرات قیمت به مدیر فروش وصل شوید.

تمایم مکالمات شما به منظور بهبود کیفیت و یا بروز مشکل با احترام به مشتریان گرامی ضبط می شوند.

در نهایت شما می توانید پس از ارتباط با کارشناس فروش مربوطه و انجام کارتان، به پاسخگویی مسئولین فروش امتیاز دهید.

برای صرفه جویی در وقت گرانبهای شما عزیزان ما با افزایش تعداد کارشناسان فروش سعی کردیم تا شما برای پاسخگویی پشت خط نمانید و کار خود را در سریعترین حالت ممکن انجام دهید.

تیم دیجی پخش در آینده همچنان به افزایش امکانات خود می پردازد. از مشتریان گرامی در صورت داشتن پیشنهاد و یا بروز مشکلی خواهشمندیم با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

شماره تلفن فروشگاه دیجی پخش پخش لوازم جانبی موبایل

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *