نسل جدید پردازنده های کوالکام معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 احتمالا مهرماه 1402 عرضه می شود

همانطور که می دانید تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اواخر آبان ماه سال 1401 معرفی شد. این تراشه دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار بالایی بود. برای مطالعه قابلیت ها و مشخصات تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 روی لینک کلیک کنید. حالا یک افشاگر می گوید که مدل جدید این اسنپدراگون 8 نسل 3 مهرماه 1402 معرفی خواهد شد. این تاریخ نشان دهنده این است که سری گوشی های پرچمدار نیز در سال 2023 زودتر از موعد معرفی خواهند شد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3

برخی از رسانه ها می گویند کمپانی کوالکام پردزانده نسل جدید خود زودتر از موعد معرفی خواهد کرد. همچنین این منبع آگاه یک تاریخ حدودی را نیز برای کاربران اعلام کرد. شایان ذکر است بدانید همین منبع اطلاعاتی از سری گوشی های شیائومی 14 نیز افشا نموده است. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 جدیدترین پردازنده کمپانی کوالکام خواهد بود. این تراشه در تاریخ 9 مهر 1402 معرفی خواهد شد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در مهر ماه 1402 معرفی خواهد شد

البته خوب است بدانید قبل ها گفته شده بود که نسل جدید پردازنده های کوالکام چند هفته پس از معرفی تراشه 8 نسل 2 رونمایی خواهد شد. تاریخ معرفی تراشه Snapdragon 8 Gen 3 به این معناست که گوشی های پرچمدار سال 2023 زودتر از گوشی های سال 2022 وارد بازار موبایل خواهند شد. همچنین به احتمال بسیار زیاد اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، گوشی موبایل شیائومی 14 خواهد بود.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شد

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دیجی پخش

همکاران عزیز می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار و تعداد بالا به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. شایان ذکر است بدانید مجموعه دیجی پخش، واردکننده و پخش کننده عمده لوازم جانبی موبایل به طور مستقیم از چین و دبی می باشد. در کنار خبر پردازنده جدید کوالکام می توانید مطلب زیر را نیز مطالعه نمایید.

گوشی موبایل ریلمی GT3 با شارژ 240 واتی معرفی شد پخش عمده لوازم جانبی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *