گوشی موبایل گوگل پیکسل فولد معرفی شد مشخصات گوگل پیکسل فولد خرید عمده لوازم جانبی موبایل تهران خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

گوشی موبایل پیکسل فولد رونمایی شد

کمپانی گوگل در تازه ترین جشنواره خود از اولین گوشی تاشو خود رونمایی کرد. این گوشی با نام گوگل پیکسل فولد و مشخصات قابل توجهی معرفی شد. این گوشی موبایل هوشمند در دو ابعاد باز و بسته برای عموم مردم اندازه گیری شد. ابعاد گوشی موبایل پیکسل فولد در حالت باز 5.8 در 158.7 در 139.7 میلی متر می باشد. همچنین ابعاد این گوشی موبایل در حالت بسته شامل 12.1 در 79.5 در 139.7 می شود. وزن این گوشی هوشمند 235 گرم است و در مقایسه با گوشی های تاشو دیگر از وزن مناسبی برخوردار است. شایان ذکر است بدانید این گوشی موبایل دارای گواهی IPX8 می باشد که این اسمارت فون را در برابر نفوذ آب مقاوم می سازد.

همانطور که می دانید این گوشی پیکسل فولد تاشو می باشد؛ از همین رو دارای دو صفحه نمایشگر می باشد. صفحه نمایشگر خارجی آن 5.8 اینچ می باشد. نرخ نوسازی گوگل پیکسل فولد 120 هرتز می باشد و رزولشن آن 1080 در 2092 پیکسل می باشد. خوب است بدانید این گوشی یک لایه گوریلا گلس ویکتوس برای محافظت دارد.

مشخصات پیکسل فولد گوشی موبایل گوگل تاشو پخش عمده لوازم جانبی موبایل

مشخصات گوشی موبایل گوگل پیکسل فولد

تراشه این گوشی موبایل Tensor G2 می باشد و در دو نسخه وارد به فروش می رسد. هر دو مدل با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت می باشند. پیکسل فولد دارای دوربین اصلی با حسگر 48 مگاپیکسلی است. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین اولتراواید 10 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری مشاهده نمایید.

دوربین سلفی داخلی این گوشی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی خارجی آن دارای حسگر 10 مگاپیکسلی می باشد. حسگر اثر انگشت این گوشی موبایل با دکمه پاور آن میکس شده است. باتری این گوشی موبایل 4821 میلی آمپر است و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می نماید. همچنین باید بدانید که شارژ درون جعبه این گوشی وجود ندارد.

گوشی موبایل گوگل پیکسل فولد معرفی شد مشخصات گوگل پیکسل فولد خرید عمده لوازم جانبی موبایل تهران خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

گوشی موبایل گوگل پیکسل فولد را می توانید با اندروید 13 خریداری نمایید. همکاران گرامی می توانید اخبار دنیای تکنولوژی و آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به دیجی پخش مراجعه نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده عمده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *