گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 FE زودتر از موعد معرفی خواهد شد

کمپانی سامسونگ احتمالا گلکسی S23 FE را در تیر ماه سال جاری معرفی نماید

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ این سری فروش خوبی روی سری S23 خود نداشت. از همین رو انتظار می رود تا این کمپانی سامسونگ گلکسی S23 FE را زودتر از موعد معرفی نماید. این معرفی احتمالا در تیر ماه یا مرداد ماه سال جاری باشد.

کمپانی سامسونگ سال 2023 را با فروش فوق العاده سامسونگ گلکسی S23 شروع کرد. با اینکه این سری از گوشی های سامسونگ فروش بیشتری در مقایسه با سری سامسونگ گلکسی S22 را داشت؛ اما در مقایسه با دیگر پرچمداران کنونی سامسونگ فروش ضعیف تری دارد. از همین رو احتمالا سامسونگ گلکسی S23 اف ای را در ماه جولای رونمایی کند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 FE در تیر ماه معرفی خواهد شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

یکی از خوش سابقه ترین حساب های کاربری در توییتر اعلام کرد که این مدل FE از گوشی های سامسونگ زوتر از مدل بعدی گوشی تاشو خود معرفی خواهد شد. البته شابان ذکر است بدانید این موضوع جندان هم تعجب ندارذ؛ زیرا مدل های گلکسی FE اصولا از زمان خاصی برای معرفی پیروی نمی کنند.

کمپانی سامسونگ قرار است گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE را برای جبران فروش کم سری گلکسی S23 معرفی نماید. البته این گوشی موبایل در برخی مناطق خاص رونمایی خواهد شد و در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت. قیمت این گوشی موبایل چیزی بین 600 تا 700 دلار پیش بینی شده است.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین پخش عمده لوازم جانبی موبایل تهران

همگاران عزیز می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی و آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. دیجی پخش به پخش عمده لوازم جانبی موبایل زیر قیمت بازار فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *