خرید و فروش عمده شارژر موبایل

تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0

تکنولوژی شارژ سریع به کاربرانی که علاقه زیادی به گوشی های موبایل هوشمند دارند، یک روش عالی و پر سرعت است. همانطور که می دانید در وبلاگ های قبلی در رابطه با تکنولوژی شارژ Quick Charge 2.0 صحبت کردیم. بعد از گذشت چند وقت از معرفی شارژ Quick Charge 2.0، شرکت کوالکام یک تکنولوژی شارژ سریع را به کاربران خود معرفی نمود و وعده داد تا این تکنولوژی سرعت و کیفیتی بهتر را به مردم ارائه نماید. همچنین در این نسخه از شارژ سریع کوالکام امکانات بیشتری ارائه می شود و همچنین مشکلات نیز بهبود می یابد. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 اطلاعات بیشتری را در اختیار شما کاربران عزیز بگذاریم.

فناوری تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0

تکنولوژی شارژ سریع یا Quick Charge چیست؟

همانطور که از نامش و معنی لغوی Quick Charge پیداست، به معنای شارژ سریع یا فست شارژ می باشد. با استفاده از این تکنولوژی گوشی موبایل هوشمند شما در مدت زمان کمتری، درصد شارژ بیشتری را دریافت می نماید. با استفاده از این فناوری میزان الکتریسیته با جریان بیشتری به باتری گوشی موبایل شما وارد می شود و در نتیجه سرعت شارژ افزایش پیدا می کند. محصولات جدیدی که با استفاده از این تکنولوژی ساخته شد، باعث شد تا باتری ها با جریان آمپر بالاتری شارژ شوند. در نهایت نرخ بالاتری از برق از کابل های دستگاه عبور می نماید. شایان ذکر است بدانید که هم دستگاه هوشمند شما و هم شارژر آن باید با آمپر و یکدیگر سازگاری داشته باشند.

برای مثال اگر گوشی موبایل هوشمند شما از جریان 9 ولت و 2 آمپر پشتیبانی کند؛ اما شما آن را با یک شارژر 1 آمپری شارژ نمایید، طبیعتا شارژ شدن دستگاه به طول می انجامد. در مقابل اگر برای یک دستگاهی که حداکثر قدرت آن 0.75 آمپر است، شارژ کردن آن با یک شارژر موبایل 2 آمپری هیچ تاثیری در روند سرعت شارژ شدن آن ندارد.

در نهایت شما می توانید گوشی های موبایل خود را که از تکنولوژی شارژ سریع (فست شارژ) پشتیبانی می کنند، با استفاده از شارژرها با جریان آمپر بالا شارژ کنید و در مدت زمان کمی گوشی موبایل خود را شارژ شده تحویل بگیرید.

فناوری فست شارژ Quick Charge 3.0

مدت زمان شارژ دستگاه با تکنولوژی شارژ سریع

تکنولوژی شارژ سریع کوالکام Quick Charge همانند فناوری های دیگر به گونه ای طراحی شده است تا شما گوشی موبایل خود را در زمان های اولیه در بهتری سرعت ممکن شارژ نمایید. البته در این میان جالب است بدانید که کمپانی کوالکام ادعا می کند تا این فناوری برخی گوشی ها را در مدت زمان فقط 35 دقیقه تا 80 درصد شارژ می نماید.

همانطور که می دانید در مدت زمان اولیه شارژ، دستگاه با سرعت بسیار بالایی شارژ می شود. اما این روند زمانی که درصد شارژ گوشی بالا می رود، همانند تکنولوژی های دیگر افت می نماید.

Quick Charge 3.0

در بالا اشاره کردیم که کوالکام حساب دیگری بر روی این فناوری باز کرده است. این شرکت به کاربران خود گفته است که دستگاه هایی که از این تکنولوژی پیروی می کنند، سرعت شارژ دستگاهشان تا 40 درصد نیز افزایش پیدا می کند. با توجه به همه این نکات این تکنولوژی Quick Charge 3.0 فرق بسیار زیادی با نسخه دوم و قبلی آن ندارد. در این نمونه کوالکام بیشتر تمرکز خود را بر روی مقرون به صرفگی و بهره وری گذاشته است.

اما مهم ترین ترین قابلیتی که همراه با Quick Charge 3.0 به دستگاه های موبایل می آید، INOV (یا مذاکره هوشمند برای ولتاژ بهینه) نام دارد که خروجی جریان بهینه تر و چرخه شارژ بهتر را برای دستگاه ایجاد می نماید.

در ابتدا نیاز است تا یادآور این نکته شویم، که باتری های گوناگون نیازمند ولتاژ شارژ مختلف می باشند. نسخه 2.0 این تکنولوژی از چهار مد مختلف با سطوح برق مختلف پشتیبانی می کرد که شامل: 5 ولت/ 2 آمپر، 9 ولت/2 آمپر، 12 ولت/ 1.67 آمپر و 20 ولت می باشند.

یکی از قابلیت های مهم INOV این است که می تواند به صورت فعال و پویا ولتاژ شارژ باتری را در چرخه شارژ تنظیم کند. همین که یک باتری شارژ می شود، به تدریج میزان جریان دریافتی اش هم کاهش خواهد یافت. و علت اینکه 20 درصد باقی مانده باتری دیرتر از مراحل اولیه پر می شود نیز تا حدودی به همین علت می باشد.

حالا شرکت کوالکام ادعا می کند که نسخه 3.0 این تکنولوژی 38 درصد نسبت به نسخه قبلی مقرون به صرفه تر است. و این به معنای ذخیره سازی انرژی به شکل پایدار می باشد.

تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0

خرید انواع شارژر موبایل عمده از دیجی پخش

در بالا سعی کردیم تا مطالبی در رابطه با تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 صحبت کنیم. با همه این ها دریافتید که شارژ سریع بر وی دستگاه هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کند، جواب دهند و است. و حتما باید برای شارژ کردن این دستگاه ها از شارژرهای دیواری مناسب و سازگار با آن استفاده کنید. برای خرید انواع شارژر موبایل عمده دیواری می توانید به مجموعه بزرگ دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل عمده و اکسسوری گوشی عمده به صورت مستقیم از چین و دبی می باشد. این مجموعه انواع شارژر موبایل عمده با کیفیت های اورجینال، اصل چین، های کپی و کپی را با زیر قیمت بازار به فروش می رساند. شما می توانید انواع این شارژرهای عمده موبایل را با گارانتی و ضمانت همکار از دیجی پخش خریداری نمایید. همچنین می توانید کابل های شارژ عمده موبایل را با بهترین کیفیت. تنوع بالا و زیر قیمت بازار به صورت تیراژ از دیجی پخش تهیه نمایید. توجه داشته باشید که سایت و نرم افزار دیجی پخش فقط متعلق به موبایل فروشان، پخش کنندگان و فروشندگان لوازم جانبی موبایل می باشد.

خرید عمده شارژر موبایل پخش شارژر موبایل سامسونگ شارژر هواوی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *