خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین پخش عمده لوازم جانبی موبایل

گوشی هوشمند پیکسل 7a رونمایی شد

همانطور که می دانید کمپانی گوگل سال هاست که از گوشی های خود به نام پیکسل رونمایی می کند. این گوشی های هوشمند در دنیا طرفداران خاص خود را دارد. از همین رو هر ساله گوگل مدل های مختلفی از این گوشی را معرفی می کند. همانطور که می دانید گوگل سال گذشته از پرچمدار خود به پیکسل 7 نام داشت؛ رونمایی کرد. حالا این کمپانی گوشی هوشمند پیکسل 7a را معرفی کرده است که شباهت بسیاری به پیکسل 7 دارد؛ اما قیمت کمتری را شامل می شود.

مشخصات گوشی هوشمند پیکسل 7a

در وهله اول باید بدانید که گوشی هوشمند پیکسل 7a به صفحه نمایش 6.1 اینچی اولد مجهز شده است که دارای نرخ نوسازی 90 هرتزی است. همچنین وضوح تصویر این صفحه نمایش +Full HD می باشد و از گوریلا گلس 3 برای محافظت استفاده کرده است. پیکسل 7a دارای گواهی IP67 می باشد که آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می سازد.

رنگبندی گوشی هوشمند پیکسل 7a مشخص شد پخش عمده لوازم جانبی موبایل

کمپانی گوگل ادعا کرده است که برای ساخت این گوشی موبایل از آلومینیوم بازیافتی، شیشه و پلاستیک استفاده شده است. همچنین جنس قاب گوشی از جنس فلز و پنل پشتی آن پلاستیک می باشد. تراشه گوشی هوشمند پیکسل 7a نمونه Tensor G2 است که همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می شود. شایان ذکر است بدانید این گوشی هوشمند تا 5 سال تمامی آپدیت های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

این اسمارت فون گوگل دارای دو دوربین پشت می باشد. دوربین اصلی با حسگر 64 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 8 برابری و لرزشگیر تصویر اپتیکال در دسترس شما می باشد. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسلی مشاهده نمایید. خوب است بدانید دوربین اصلی پیکسل 7a توانایی ضبط ویدیوها با کیفیت 5k و نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی این گوشی موبایل حسگر 13 مگاپیکسلی دارد.

گوشی هوشمند پیکسل 7a معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

همچنین می توانید مشخصات آیفون 16 را در دیجی پخش مطالعه نمایید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

این گوشی را می توانید با باتری 4385 میلی آمپر خریداری نمایید. گوشی هوشمند پیکسل 7a از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید. همچنین این گوشی از حسگر تشخیص چهره بهره می برد. پیکسل 7a را می توانید در رنگ های مشکی، سفید و آبی خریداری نمایید.

همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش خریداری نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل از دبی و چین می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *