گوشی موبایل آیفون 16 همه چیز درباره ایفون 16 ایفون 16 پرو آیفون 16 پرو مکس خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

خبرهای جدیدی در رابطه با آیفون 16 منتشر شد

همانطور که می دانید زمان زیادی تا رونمایی از گوشی موبایل آیفون 16 باقی مانده است. و این گوشی در سال 2024 وارد بازار موبایل می شود. با این حال به تازگی اخبار جدیدی درباره ایفون 16 و آیفون 16 پرو منتشر شد. علاقمندان می توانید اخبار مربوط به گوشی موبایل نوکیا XR21 را نیز بخوانید.

در وهله اول خبرها حاکی از آن است که گوشی موبایل ایفون 16 تغییرات بسیار جذابی در قسمت صفحه نمایشگر داده است. اضافه شدن دکمه هوم و باریک شدن حاشیه های گوشی از این تغییرات است. حاشیه های گوشی موبایل آیفون 16 حاشیه های بسیار باریک تری در مقایسه با گوشی های فعلی آیفون دارد. همچنین این موضوع باعث می شود تا گوشی هوشمند کشیده تر نشان داده شود. به طور کلی گوشی های قبلی اپل صفحه نمایشی با ابعاد و نسبت تصویر 16:9 راهی بازار شد. این در حالی است که ایفون 16 را می توانید با نسبت تصویر 19.5:9 خریداری نمایید.

پحش عمده لوازم جانبی موبایل گوشی ایفون 16 معرفی شد

در آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس نیز شاهد این چنین تغییراتی خواهیم بود. برخی خبرها می گویند این گوشی های موبایل از ویژگی Dynamic Island استفاده می نمایند. شایان ذکر است بدانید ممکن است حسگر تشخیص چهره نیز به پایین صفحه منتقل شود و در قسمت بالا فقط یک ناچ کوچک برای سلفی ببینیم.

همین امر باعث می شود تا صفحه نمایشگر بزرگ تر باشد. به طور کلی خبرهایی که در رابطه با گوشی موبایل آیفون 16 و ایفون 16 پرو به بیرون منتشر شد، همین بود.

همکاران عزیز می توانید انواع اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *