خرید عمده لوازم جانبی موبایل معرفی گوشی نوکیا

گوشی موبایل نوکیا XR21 معرفی شد

کمپانی نوکیا از گوشی موبایلی با مقاومت بسیار بالا رونمایی کرد. گوشی موبایل نوکیا XR21 دارای گواهی استاندارد IP69K می باشد که این گوشی هوشمند را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می سازد. شایان ذکر است بدانید 9K در کنار این گواهی به معنای بالاترین درجه مقاومت در برابر آب می باشد و همچنین مقاوم ترین در برابر فشار و دمای بالا می باشد.

این گوشی موبایل هوشمند نوکیا نیز دارای گواهی نظامی MIL-STD8101 نیز استفاده می نماید. همچنین می توانید مشخصات گوشی سامسونگ A24 را نیز اینجا مشاهده کنید.

مشخصات گوشی موبایل نوکیا XR21

بدون شک می توان گفت صفحه نمایشگر این گوشی موبایل یکی از مقاوم ترین صفحه نمایشگر های موجود می باشد. همچنین گوشی موبایل نوکیا XR21 به گوریلا گلس ویکتوس نیز مجهز شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.49 اینچی IPS LCD می باشد و وضوح تصویر آن به +Full HD می رسد. از ویژگی های خوب این صفحه نمایگشر با نرخ نوسازی 120 هرتزی می توان به کار کردن با دستکش و دست های خیس اشاره کرد.

گوشی موبایل نوکیا XR21 رونمایی شد مشخصات گوشی موبایل نوکیا XR21 خرید عمده لوازم جانبی موبایل

گوشی نوکیا XR21 که یکی از مقاوم ترین هاست، دارای ظرفیت باتری 4800 میلی آمپری می باشد و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید. این گوشی را می توانید با اندروید 12 خریداری نمایید. همچنین خوب است بدانید این گوشی هوشمند تا 4 سال تمامی به روز رسانی های امنیتی را دریافت می کند و تا 3 نسخه اصلی اندروید را نیز می گیرد.

دو دوربین می توانید در پشت این گوشی مشاهده نمایید. دوربین اصلی با حسگر 64 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی می باشد. همچنین دوربین سلفی این گوشی موبایل نیز با حسگر 16 مگاپیکسلی وارد بازار می شود.

گوشی موبایل نوکیا XR21 به تراشه اسنپ دراگون 695 مجهز می شود و با نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راخی بازار موبایل می شود.

گوشی موبایل نوکیا XR21 معرفی شد پخش عمده لوازم جانبی موبایل

این گوشی هوشمند نوکیا را می توانید با رنگ های مشکی و سبز با قیمت 499 پوند خریداری نمایید.

همکاران عزیز می توانید انواع اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *