خرید می بند 7 شیائومی قیمت می بند 7 شیائومی

بررسی می بند 7 شیائومی و معرفی قابلیت های آن

مچ بندهای بسیار زیادی برای ورزش وجود دارند؛ اما هیچ کدام همانند می بند 7 شیائومی نمی تواند خواسته های شما را برآورده سازد. با وجود اینکه چند ماهی از معرفی و عرضه این مچ بند باکیفیت ورزشی گذشته است، بسیار محبوبیت بالایی در بین کاربران کسب کرده است. به جرئت می توان گف می بند 7 یکی از بهترین مچ بندهای ورزشی ای است که در بازار در حال فروش هستند. از ویژگی های حائز اهمیتی که می توان برای mi band 7 نام برد شامل: نمایشگر همیشه روشن، ثبت و آنالیز فعالیت های ورزشی شما، چک کردن وضعیت سلامتی شما و غیره است. در این میان شایان ذکر است بدانید این مچ بند باکیفیت ورزشی در مقایسه با سری قبل خود پیشرفت و تغییرهای بسیاری نکرده است؛ اما چیزی که توجه کاربران را جلب نموده، قیمت آن است.

در ادامه با دیجی پخش همراه باشید تا بررسی می بند 7 شیائومی را با هم داشته باشیم و همچنین قابلیت های شگفت انگیزی این مچ بند شیائومی را معرفی نماییم.

خرید گلکسی واچ رونمایی از جدیدترین گلکس واچ های سامسونگ

تحلیل می بند 7 شیائومی

شاید اولین چیزی که در خرید این مچ بندهای شیائومی توجه مخاطبان را جلب کند، صفحه نمایشگر آن است. می بند 7 شیائومی دارای صفحه نمایشگر 1.62 اینچی است و همچنین وضوح تصویر آن دارای 192 در 490 پیکسل است. یکی از تغییراتی که این می بند نسبت به مدل های قبلی دارد، همین نمایشگر بوده که فضای بیشتری را به خود اختصاص داده است. بزرگ تر شدن و اختصاص دادن فضای بیشتر بر روی این می بند باعث شده است تا مخاطبان با صفحه نمایش آن ارتباط بهتری برقرار نمایند و فعالیت های خود را با وضوح و سایز بیشتری ببینید. همچنین یکی از مزایایی که این می بند ورزشی را محبوب کرده است، صفحه نمایشگر همیشه روشن آن است که کاربرد بسیاری دارد.

یکی از تغییراتی که می بند 7 شیائومی در مقایسه با مدل های قبلی دارد، اضافه شدن قابلیت حسگر تشخیص میزان سطح اکسیژن خون است. در این حالت اگر سطح اکسیژن خون شما از سطح استاندارد خوب پایین تر بی آید، مچ بند ورزشی شما اعلان هشدار خواهد داد. همچنین شایان ذکر است بدانید که در این می بند سری 7 می توانید بیش از 100 نوع واچ فیس مختلف و گوناگون با طراحی های جدید و نو برای کاربران وجود دارد. در بررسی و تحلیل هایی که بر روی این می بند ورزشی شیائومی انجام دادیم، متوجه شدیم که این نمونه بسیار مجهز می باشد و دارای حسگرهای مختلفی است که می تواند سلامتی شما را زیر نظر داشته باشد. از جمله حسگرهایی که می توان به آن اشاره کرد حسگر ضربان قلب، حسگر سنجش میزان استرس، حسگر خواب و… می باشد.

معرفی می بند 7 خرید می بند خرید مچ بندهای شیائومی

تغییراتی برای ورزشکاران

البته نکته حائز اهمیت این است که اگر شما ورزشکار هستید می توانید حسگرهای دیگر را بر روی می بند شیائومی خود فعال کنید. با این حال بایستی بدانید که این مچ بند ورزشی GPS داخلی ندارد و همچنین دارای NFC هم نمی باشد. البته با توجه به قیمتی که دارد خیلی نمی توانید از نبودن این ویژگی ها گلایه مند باشید. کاربران عزیز می توانید می بند 7 شیائومی را در رنگ های گوناگون نارنجی، سبز، مشکی، صورتی، آبی، سبز خاکی، سبز نئونی، نارنجی نئونی و در نهایت خاکی آبی خریداری نمایید.

بررسی طراحی و ظاهر می بند شیائومی سری 7

همانطور که در بالا اشاره کردیم، تغییرات چندانی در ظاهر این نسخه با سری قبل وجود ندارد و فقط این می بند ورزشی از نظر سایز بزرگتر شده است و از همین رو در این سری دارای صفحه نمایشگر بزرگتری می باشد. شما می توانید در این صفحه نمایش با سایز بزرگتر وضوح و کیفیت را بهتر ببینید. یکی از ویژگی های مهمی که در این نسخه اضافه شده است، صفحه نمایشگر همیشه روشن است که شما می توانید همیشه از ساعت و وضعیت سلامتی خود آگاه باشید. همچنین می بند 7 شیائومی می تواند تا 500 نیت روشنایی تولید نماید.

همچنین در این سری ما شاهد تغییرات بسیاری در قسمت رابط کاربری هستیم. آیکون های هر بخش از لحاظ گرافیکی تغییر بسیاری کرده است و شما به راحتی می توانید هر قسمت را برای تنظیم کردن تشخیص دهید. با سوایپ کردن به سمت بالا می توانید به هر نرم افزاری که می خواهید دسترسی پیدا نمایید. البته کمپانی شیائومی در می بند سری 7 به شما امکان شخصی شازی هر اپلیکیشن را نیز فراهم کرد.

یکی دیگر از بخش هایی که باید در رابطه با میبند 7 شیائومی بدانید این است که هنوز هم با شارژر آهن ربایی شارژ می شود و نیاز ندارید برای شارژ آن را از بند خود خارج نمایید. برای شارژ کردن این می بند ورزشی به 2 ساعت زمان احتیاج دارید. این مچ بند ورزشی خوش قیمت دارای ظرفیت باتری 180 میلی آمپری است و بر اساس صحبت های شیائومی در استفاده عادی می تواند تا 14 روز دوام بیاورد. اگر بخواهید از اپلیکیشن ها و امکانات مختلف آن استفاده نمایید، می تواند 9 روز برای شما کار کند.

خرید ساع شیائومی قیمت می بند

میبند 7 شیائومی و دیگر امکانات آن

در وهله اول خوب است بدانید که این می بند با گوشی های اندرویدی و آیفون سازگاری دارد و می توانید با این می بند گوشی تان را تکمیل کنید. می توانید اعلان ها و نوتیفیکیشن ها به راحتی بر روی می بند مشاهده نمایید. و همچنین می توانید آب و هوا و تقویم را از روی می بند 7 بررسی کنید. در این می بند می توانید پلی لیست موزیک خود را کنترل کنید و یک روز خوب را برای خودتان به ارمغان آورید.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب اشاره نمودیم، می بند 7 شیائومی دارای قیمت بسیار خوبی می باشد و از امکانات بسیاری نیز بهره می برد. شما می توانید تمامی فعالیت های ورزشی خود را با این مچ بند ورزشی زیر نظر داشته باشید و حسگرهای مورد نیاز را برای خود فعال نمایید تا از وضعیت سلامتی خود آگاه باشید. برای خرید می بند 7 گزینه خوبی می باشد و در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت هایی نیز داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *