استفاده تراشه اسنپدراگون در تمامی گوشی های سامسونگ گلکسی S23 تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2

استفاده تراشه اسنپدراگون در تمامی گوشی های سامسونگ گلکسی S23

همانطور که می دانید کمپانی کره ای سامسونگ یکی از محبوب ترین و بهترین شرکت ها در تولید گوشی موبایل و لوازم جانبی می باشد. از آنجایی که سامسونگ برای هر رده و قشری گوشی موبایلی طراحی و به بازار عرضه کرده است، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. توقعات کاربران از سمت کمپانی سامسونگ برای عرضه گوشی گلکسی S23 بالا رفته است. خبرهای زیادی در رابطه با این گوشی و برخی مشخصات آن نیز به بیرون درز کرده؛ اما چیزی که تا به الان از اهمیت بالایی برخودرار بوده و تازگی دارد، استفاده تراشه اسنپدراگون برای تمامی گوشی های موبایل Galaxy S23 می باشد. این می تواند خبری خوب از سمت این کمپانی برای کاربران و چشم انتظاران گلکسی S23 باشد. در ادامه با دیجی پخش همراه باشید تا اطلاعاتی در این زمینه در اختیار شما عزیزان بگذارد.

اسنپدراگون برای تمامی گوشی های گلکسی S23

با توجه به گزارشاتی که از سمت شرکت کوالکام در سه ماه چهارم مالی سال 2022 ارائه شد، این شرکت ادعا کرد که در سه ماه اول سال 2023 درآمدش افزایش خواهد داشت. دلیل اصلی این افزایش، عرضه گوشی گلکسی S23 با تراشه اسنپدراگون می باشد. شایان ذکر است بدانید پس از این ماجرا مشخص شد که از سهام 75 درصدی کوالکام در گوشی های سامسونگ S22، به سهم 100 درصدی از گوشی های گلکسی S23 رسیده است. بدون شک با تمام این خبرها و اتفاقات، شاهد عرضه تمام گوشی های سامسونگ Galaxy S23 با تراشه اسنپدراگون خواهیم بود. توقعات از سمت کاربران بالا رفت. در نتیجه انتظار می رود سری گوشی گلکسی S23، S23+ و S22 Ultra با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو راهی بازار شود.

تراشه اسنپدراگون دز گوشی های سامسونگ S23

همچنین کمپانی کوالکام اعلام کرد که یک همکاری چندین ساله با سامسونگ خواهد داشت. و تمامی گوشی های برند سامسونگ را با تراشه رده بالا به سر تا سر جهان معرفی نماید.

همکاران محترم می توانید اخبار دنیای تکنولوژی را از مرکز پخش لوازم جانبی موبایل عمده، دیجی پخش دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *