خرید هندزفری و راهنمایی در انتخاب آن

استفاده از یک هندزفری خوب در طول زندگی به شما کمک می کند تا از موزیک های موردعلاقه تان لذت ببرید و در کنار آن از سلامت سیستم شنوایی خود هم مطمئن باشید. خرید هندزفری همیشه از دغدغه هایی بوده است که کاربران در زندگی داشته اند. ما اینجا برای شما مطالبی در رابطه با انواع هندزفری ها، راهنمایی در خرید هندفری آورده ایم تا شما به راحتی از خرید خود لذت ببرید.

 

بررسی انواع هندزفری از نظر شکل و ظاهر

یکی از مهم ترین قواعدی که در خرید هندزفری حائز اهمیت است و شاید کمتر کسی به آن توجه داشته باشد، شکل ظاهری و استایل هندزفری است. امروزه شرکت های برند و مطرح در دنیا به تولید انواع هندزفری با ظاهر های متفاوت پرداخته و آنها را در بازار عرضه کرده اند. از هندزفری های سیمی گرفته تا هدست های بزرگ گیمینگ و ایرپاد های کوچک. پس در خرید هندزفری در مرحله اول به نیاز فردی خود توجه کنید. این سوال را از خود بپرسید : نیاز اصلی من در خرید هندزفری چیست ؟

 

انواع هندزفری

 

هندزفری سیمی

هندزفری سیمی که جزو قدیمی ترین و اولین هندزفری های موجود در بازار است. این مدل هندزفری بسیار پرکاربرد است و احتمالا همه شما یکی از آن داخل خانه دارید. استفاده از این هندزفری بسیار راحت است. این هندزفری دارای پورت 3.5 میلی متری است که به گوشی وصل می شود و صدا را برای شما پخش می کند همچنین روی بسیاری از آن ها یک میکروفون برای مکالمه طراحی شده است. این مدل هندزفری با کیفیت های متفاوت و قیمت های ارزان و گران و همچنین با طراحی های متفاوت در بازار عرضه شد. خرید هنذزفری سیمی می تواند انتخاب خوبی با کیفیت مرغوب و قیمت متناسب باشد. خرید هندزفری سیمی میان کاربران بسیار رایج تر است و بررای اکثر نیاز ها مفید و قابل استفاده است.

خرید هندزفری

هندزفری دورگردنی

هندزفری های دورگردنی با طراحی متفاوتی وارد بازار هندزفری ها شده اند. این کار ترکیبی از هندزفری سیمی و بیسیم یا بلوتوثی است. این کار بر روی پشت گردن قرار می گیرد و با دو گوش که به قسمت پشتی هندزفری وصل است در گوش ها جای می گیرند. این محصول با فناوری بلوتوث به دستگاه مدنظر اتصال پیدا می کند و سپس موسیقی را در گوش شما پخش می کند. در بین برند های محبوب و مطرح سامسونگ در تولید این مدل هندزفری دورگردنی پیشتاز است و به یکی از محبوب ترین و معروف ترین مدل آن به سامسونگ لول یو پرو می توان اشاره کرد.

هندزفری دورگردنی

ایرپادهای بی سیم

ایرپادهای وایرلس امروزه بسیار پرطرفدار هستند. این مدل محصولات از نوع تک گوش گرفته تا قالب مدل خلبانی تولید می شوند. هر برند و شرکتی طراحی مخصوص خود را دارد. ایرپاد های اپل قسمت گوشی داخل گوش قرار می گیرد و دنباله آن کمی به بیرون متمایل می شود. در مقابل بادز لایو های گلکسی سامسونگ کاملا داخل گوش قرار می گیرند. این محصول به علت بلوتوثی بودن و کم جا بودن انتخاب بسیاری از کاربران هستند.

ایرپاد بلوتوث

هدفون های روگوشی

این مدل هدست ها دیزاین و طراحی خاص خودشان را دارند. روی قسمت گوش قرار می گیرند و در دو مدل سیمی و بی سیم عرضه شده اند. از برند های معروف سازنده این کالا می توان به JBL  ، BOSE ، BEATS و … اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله قبلتر که راجب خرید هدفون است مراجعه کنید.

خرید هدفون بلوتوث

بررسی مزایا و معایب هر مدل هندزفری

مزایا

معایب

مدل

از داخل گوش نمی افتند-طراحی های متنوعی دارند-کیفیت صدای بالایی دارند-رنگبندی مختلفمهم تریم عیب این مدل سیم آن است که به راحتی گره میخورد-پاره می شود-خش خش می کند.

هندزفری سیمی

گوش های این مدل حالت آهنربایی دارد و می توانید به هم وصل کنید-سبک هستند-به راحتی روی گردن قرار می گیرند-سریع شارژ می شوند.مناسب برای خواب نیستند-سیم آنها ممکن است پاره شود-بدنه هندزفری نیاز به مراقبت بیشتری دارد چون ممکن است با ضربه بشکند.

هندزفری دورگردنی

ساده-کم حجم-به راحتی قابل حمل-بلوتوثی بودن-کم وزن-باکیفیتاگر آسیب ببینند احتمال تعمیر آن ها کم است-به علت کوچک بودن ممکن است گم شوند-به علت کوچک بودن باتری کوچکی دارند.

ایرپادهای بیسیم

کیفیت صدای بالایی دارند-بعضی از آن ها ویژگی اسپیکرشو دارند مانند هدفون های سودو- چون باتی بزرگی دارند شارژ بیشتری نگه می دارند.وزن زیادی دارند-صدای بیرون را ایزوله سازی نمی کنند-

هدفون های روگوشی

 

جمع بندی

با توجه به تمام مزایا و معایبی که برای هر مدل هنذزفری گفته شد، حال می توانید هندزفری مورد نظر خود را نسبت به نیاز خود انتخاب نمایید. برای خرید انواع هندزفری از یک فروشگاه معتبر می توانید به سایت دیجی پخش پخش عمده لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *