خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل ساعت هوشمند موتورولا

ساعت هوشمند Moto Watch 200 معرفی شد

به تازگی موتورولا از ساعت هوشمند جدید خود به نام Moto Watch 200 معرفی کرد. این ساعت هوشمند دارای ویژگی های مثبتی همچون صفحه نمایشگر امولد و قابلیت تماس از طریق بلوتوث را دارد. البته موتورولا اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان ارائه این محصول مشخص نکرده است. تنها اکانت های معتبر این کمپانی خبر از معرفی ساعت های هوشمند جدید داد.

ساعت هوشمند Moto Watch 200 را می توانید در یک قاب آلومینیومی 45 میلی متری با صفحه نمایشگر 1.78 اینچی AMOLED مشاهده نمایید. این ساعت هوشمند دارای ویژگی هایی همچون سنجش ضربان قلب، شتاب سنج، ارتفاع سنج و سنسور سنجش سطح اکسیژن خون را دارا می باشد. همچنین شایان ذکر است بدانید تا 50 متر در برابر آب مقاوم می باشد.

ساعت هوشمند موتو واچ 200 می تواند بیش از 28 مود ورزشی در اختیار شما بگذارد. همچنین دارای هشدار تشخیص سقوط و GPS های داخلی می باشد. Moto Watch 200 امکان همگام سازی داده های شما با Google Fit را دارد.

ساعت هوشمند Moto Watch 200 معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل از علاالدین

سیستم عامل این ساعت هوشمند، موتو واچ می باشد و برای اینکه کیفیت مکالمه شما را بهبود دهد، بلندگو این ساعت روی بدنه محصول قرار دارد.

باتری این ساعت 355 میلی آمپر می باشد و بر اساس گفته های موتورولا می تواند شما را تا 14 روز با استفاده معمولی همراهی کند. این ساعت هوشمند را می توانید در رنگ های مشکی و طلایی (گلد) خریداری نمایید.

همکاران عزیز می توانید برای خرید عمده ساعت هوشمند Moto Watch 200 و خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. همچنین می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *