گوشی موبایل پوکو C55 معرفی شد

گوشی موبایل پوکو C55 معرفی شد

به تازگی کمپانی پوکو از اسمارت فون جدید خود به نام C55 رونمایی کرد. این تلفن همراه در مقایسه با قیمتش، مشخصات خوبی را دارا می باشد. در واقع گوشی موبایل پوکو C55 یک گوشی اقتصادی محسوب می شود.

در ابتدا خوب است بدانید که Poco C55 دارای صفحه نمایشگری 6.71 اینچی و وضوح تصویر +HD می باشد. همچنین صفحه این گوشی توسط یک پاندا گلس در برابر آسیم محافظت می شود. دوربین سلفی با حسگر 5 مگاپیکسلی داخل ناچ حفره ای روی صفحه نمایشگر قرار دارد. نرخ نوسازی پوکو C55 60 هرتزی است و نرخ نمونه برداری لمسی آن 120 هرتزی می باشد.

دوربین، باتری و تراشه گوشی موبایل Poco C55

مشخصات گوشی موبایل پوکو C55

تراشه به کار رفته بر روی این اسمارت فون مدیاتک Helio G85 می باشد و قاب پشتی آن ظاهری چرمی شکل دارد. گوشی موبایل پوکو C55 در دو نسخه 4 و 6 گیگابایت رم با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به فروش می رسد. شایان ذکر است بدانید می توانید در این گوشی از کارت حافظه برای افزایش حجم استفاده نمایید.

رونمایی از مشخصات گوشی موبایل پوکو C55

دوربین اصلی این اسمارت فون پوکو دارای حسگر 50 مگاپیکسلی است. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین اولتراواید با حسگر 2 مگاپیکسلی مشاهده نمایید. ظرفیت باتری این گوشی موبایل 5000 میلی آمپر می باشد و از شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می نماید. رابط کاربری این گوشی MIUI 14 و اندروید 12 می باشد. گوشی موبایل پوکو C55 را می توانید در رنگ های مشکی، سبز و آبی خریداری نمایید.

گوشی پوکو c55 معرفی شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل

در نهایت این گوشی را می توانید با قیمت 115 دلار خریداری نمایید. همکاران عزیز می توانید اخبار دنیای تکنولوژی و آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. مرکز پخش عمده دیجی پخش واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *