ایفون 14 زرد به زودی معرفی می شود رویداد محصولات جدید اپل

احتمال معرفی آیفون 14 زرد به زودی

همانطور که می دانید سال گذشته کمپانی اپل همین روزها آیفون 13 سبز رنگ را برای کاربران معرفی کرد. حالا برخی رسانه ها و حساب های کاربری از احتمال معرفی آیفون 14 زرد رنگ خبر دادند. شایعه شده است که این کمپانی قصد دارد تا ایفون 14 و ایفون 14 پلاس را با رنگ زرد برای کاربران رونمایی نماید.

یک حساب کاربری معروف خبر داد که اپل احتمالا در هفته آینده در رویدادی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. از همین رو در بهار سال 2023 به احتمال زیاد شاهد رنگ زرد ایفون 14 خواهیم بود.

همانطور که می دانید رنگ زرد برای برخی از گوشی های اپل نیز استفاده شده بود. از جمله آیفون 11 زرد در سال 2019، آیفون XR زرد در سال 2018. و گوشی آیفون 5C زرد در سال 2013 می باشند. شایان ذکر است بدانید فعلا این رنگ برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس مشخص شد. هنوز خبری از اینکه رنگ زرد برای آیفون 14 پرو و پرومکس استفاده شود، در دسترس نیست.

آیفون 14 زرد به زودی معرفی می شود خرید آیفون 14

به محض برگزاری رویداد معرفی محصولات جدید اپل از جمله آیفون 14 زرد می توانید اخبار مربوط را از دیجی پخش دنبال نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید. پخش عمده لوازم جانبی موبایل با گارانتی و زیر قیمت بازار در دیجی پخش انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *