رویای ارتباط با درگذشتگان با هوش مصنوعی chatGPT و آواتارهای دیجیتالی

هوش مصنوعی ChatGPT؛ تبدیل رویای ارتباط با مردگان به واقعیت

همانطور که می دانید کمپانی Somnium Space در زمینه متاورس و تولید آواتارهای دیجیتالی مشغول می باشد، با استفاده از ربات و هوش مصنوعی ChatGPT قصد دارد تا رویای ارتباط با درگذشتگان را به واقعیت تبدیل نماید.

در واقع مدیر عامل شرکت Somnium Space، آرتور سیچوف می گوید با احتمالای بالای موفقیت هوش مصنوعی ChatGPT می توانیم آواتارهای دیجیتالی واقع گرایانه را با سرعت بیشتر تولید نماییم. همچنین این هوش مصنوعی با سرعت بالاتری در اختیار عموم مردم قرار بگیرد. همانطور که می دانید این کمپانی در حال توسعه و تولد حالتی به نام Live Forever  برای آواتارهای دیجیتالی در دنیای واقعیت مجازی می باشد. که حدودا 5 سال برای عرضه زمان می خواست. اما حالا با وجود هوش مصنوعی چت GPT این اتفاق ممکن است در دو سال یا کمتر اتفاق بیفتد.

توسعه و تولید آواتارهای دیجتالی در دنیای واقعیت

این پروژه که جاودانگی نام دارد، با کمک هوش مصنوعی ChatGPT سریع تر اجرا می شود. شایان ذکر است بدانید این ربات خود یک نقشه برای تلفیق بهتر با این پروژه را آماده کرده است.

کمپانی Somnium Space آواتارهایی دیجیتالی از روی اطلاعات شخصی افراد می سازد که تا ابد زنده می مانند. در واقع می توانید با استفاده از این آواتارها با درگذشتگان خود به صورت دیجیتالی ارتباط داشته باشید.

همکاران عزیز می توانید باقی اخبار دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دریافت نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و اپلیکیشن دیجی پخش مراجعه نمایید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل پخش عمده لوازم جانبی موبایل ارتباط با دنیای مردگان با هوش مصنوعی چت GPT

ارتباط با دنیای مردگان توسط آواتارهای دیجیتالی و هوش مصنوعی ChatGPT

شایان ذکر است بدانید اخبار مربوط به هوش مصنوعی ChatGPT را می توانید از مجموعه دیجی پخش دنبال نمایید. همکاران عزیز می توانید مطلب زیر در رابطه با هوش مصنوعی Bard که توسط کمپانی گوگل ساخته می شود را بخوانید. عزیزان برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

همه چیز درباره هوش مصنوعی Bard

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *