خرید عمده باتری سامسونگ

خرید و فروش عمده باتری موبایل

خرید عمده باتری موبایل یکی از خریدهایی می باشد که در لیست موبایل فروشان و فروشندگان لوازم جانبی موبایل قرار دارد. شاید برای کسانی که تازه به این کار مشغول شده اند و یا حتی برای اولین بار است که می خواهند فروشگاه لوازم جانبی موبایل خود را به باتری موبایل عمده مجهز کنند، خرید کمی دشوار باشد. خرید عمده باتری موبایل باید از فروشگاه های معتبر لوازم جانبی موبایل انجام گیرد. همچنین باتری موبایل نسبت به بقیه لوازم جانبی موبایل شرایط و مشخصات منحصر به خود را دارد. برای اینکه پاسخ سوالات خود را دریافت کنید با ما همراه باشید. همچنین اگر مایل هستید می توانید قبل از شروع مطلب راه های خرابی باتری موبایل را نیز مطالعه کنید.

خرید عمده باتری موبایل

باتری موبایل نیاز اساسی گوشی های موبایل هوشمند می باشد. هر انسانی طبیعتا روزانه از گوشی موبایل خود حداقل  ساعت استفاده را می کند. داشتن یک باتری موبایل سالم و قوی که از خراب شدن گوشی موبایل نیز جلوگیری کند از واجبات است. دیجی پخش با پخش و فروش عمده باتری موبایل در تهران به سراسر کشور به همکاران این امکان را می دهد تا از این مشکلات برای مشتریان خود جلوگیری کنند.

گارانتی در خرید عمده باتری موبایل

در خرید عمده باتری موبایل باید به ویژگی های متنوعی توجه کنیم. گارانتی یکی از معیارهای حائز اهمیت است. اصولا باتری های موبایل عمده با توجه به کیفیت و برند آن ها شرایط گارانتی متفاوتی دارند. دیجی پخش باتری های موبایل عمده خود را با کیفیت اورجینال به مدت  سال معادل با 12 ماه برای همکاران ضمانت می کند. همچنین می توانید باتری های موبایلی با کیفیت اصل چین و های کپی با مدت ضمانت 6 ماهه و 3 ماه نیز خریداری کنید. شما می توانید لیبل گارانتی را بر روی باتری های موبایل عمده مشاهده کنید و از ضمانت کالا مطمئن شوید.

سلامت و عمر مفید در خرید عمده باتری (باطری) موبایل

باتری های موبایل به صورت لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری در بازار عرضه می شوند. باتری موبایل وسیله ای است که بیشترین تعویض را در قطعات گوشی دارد. خرید عمده باتری موبایل به فروشندگان و تعمیرکاران این کمک را می کند تا مشتری خود را با رضایت کامل بدرقه کنند. همه افراد دوست دارند تا گوشی موبایل خود را تا 100 درصد شارژ کنند تا طولانی مدت بتوانند از آن استفاده کنند. شارژ کردن باتری موبایل به صورت روزانه کار درستی نمی باشد و در طول زمان باتری موبایل شما را تضعیف می کند. عمر مفید باتری موبایل شما بر اساس تعداد سیکل شارژ مشخص می شود. این سیکل یا چرخه زمانی یک دوره را کامل می کند که گوشی موبایل هوشمند شما را از درصد صفر به 100 برساند.

تعویض باتری موبایل

گوشی موبایل من چه زمانی نیاز به تعویض دارد؟

طبیعتا نمی توان یک بازه زمانی مشخص را برای تعویض باتری گوشی موبایل تعیین کرد. تعویض باتری گوشی به نحوه نگهداری شما از آن دارد. یکی از کارهایی که بسیایر به گوشی و باتری موبایل شما آسیب می رساند کار کردن با گوشی هنگام شارژ شدن است. اگر شما بتوانید باتری گوشی موبایل خود را در بازه زمانی های مشخص شارژ کنید کمک شایانی به طول عمر آن کرده اید. همچنین در زیر چند نمونه از نشانه های خراب شدن باتری را برای موبایل فروشان ذکر می کنیم تا هنگام برخورد با این مسئله دچار ابهام نشوند:

  • باد کردن باتری موبایل و فشار آوردن به بخش های دیگر گوشی موبایل
  • شارژ شدن گوشی موبایل در مدت زمان بسیار زیاد
  • خالی شدن گوشی موبایل به سرعت
  • کاهش درصد شارژ به صورت ناگهانی برای مثال از 60 درصد به 30 درصد
  • کم شدن شارژ گوشی موبایل هنگام شارژ شدن

چه زمانی باتری موبایل را تعویض کنیم

انواع مدل های باتری موبایل عمده

  • سری سامسونگ: J6/ J5/ J7/ J5 PRO/ J2/ J1/ S3 MINI/ S4
  • سری آیفون اپل: IP 8/ IP 7/ IP 6/ IP 5/ SE/ IP 8 PLUS/ IP 7 PLUS/ IP 6 PLUS
  • باتری نوکیا عمده: BL-5C/ BL-4C
  • باتری هواوی عمده: P30 LITE/ 3C LITE

پخش و فروش عمده انواع باتری (باطری) موبایل/ سخن پایانی

همکاران و فروشندگان لوازم جانبی موبایل می توانید انواع باتری های موبایل عمده را در تمامی برندها خریداری کنید. انواع باتری موبایل عمده سری گوشی های سامسونگ، هواوی، آیفون، نوکیا و … را به صورت کلی خریداری کنید. مجموعه دیجی پخش، پخش کننده و واردکننده لوازم جانبی موبایل عمده و کلی در تهران می باشد. همکاران محترم می توانید انواع باتری های موبایل عمده را با گارانتی های معتبر از فروشگاه تامین لوازم جانبی موبایل عمده، دیجی پخش خریداری کنید.

خرید عمده باتری سامسونگ

خرید عمده باتری نوکیا

خرید عمده باطری آیفون

خرید عمده باطری هواوی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *