خرید انواع کلگی PD عمده

تکنولوژی شارژ گوشی چیست؟

گوشی موبایل هوشمند امروزه به یکی از عضو جدا نشدنی اکثر کاربران تبدیل شده است. برای اینکه بتوانید تا حدودی از گوشی موبایل خود محافظت کنید برای صفحه نمایشگر آن یک گلس با کیفیت می خرید. برای محافظت از بدنه آن یک قاب بسیار شیک تهیه می کنید. داخل شارژ از آن استفاده نمی کنید تا از داغ شدن گوشی موبایل جلوگیری کنید. نکته اصلی همینجاست. باتری گوشی موبایل شما یکی از مهم ترین قسم های گوشی می باشد. اگر باتری خراب شود غم بزرگی سراغ شما می آید. شارژ گوشی یکی از مهم ترین معیارهای شما برای محافظت از گوشی موبایلتان باید باشد. ما اینجا به چندین نکات در رابطه با شارژ گوشی می پردازیم.

همچنین به برخی تکنولوژی های روز که مرتبط به شارژ گوشی می باشد مانند: PD، QC، IQ اشاره می کنیم.

خرید انواع کلگی عمده برای شارژ گوشی

شارژ گوشی و تکنولوژی PD (Power Delivery)

تکنولوژی PD میزان ماکزیمم و توانی که گوشی موبایل شما می تواند دریافت کند را نشان می دهد. اگر بخواهیم با یک مثال این تکنولوژی را برای شارژ گوشی بگوییم مانند این است که گوشی شما قابلیت دریافت 18 وات را دارد اما شما آن را با یک شارژر 32 واتی شارژ می کنید. این عمل به باتری گوشی شما آسیب می رساند. قابل ذکر است که بگوییم تکنولوژی PD کاملا عمومی است و منحصر به یک کمپانی نمی باشد. چرا که خالی از لطف نیست بدانید که تکنولوژی QC (Quick Charge) برای شرکت کوالکام است. برای نمونه گوشی موبایل شما توان دریافت 18 وات را دارد پس شما باید یک شارژر با توان 18 وات به آن وصل کنید. اگ غیر از این باشد باتری شما را در طول زمان خراب می کند.

توجه داشته باشید که گوشی موبایل شما باید این قابلیت را پشتیبانی کند تا بتوانید از آن استفاده کنید پس الزاما چون این یک تکنولوژی خوب است دلیل بر ای نیست که مناسب همه کاربران است. در نتیجه شما باید یک آداپتور (کلگی شارژ) یا یک پاوربانک برای شارژ گوشی متناسب با ویژگی ها و مشخصات گوشی خود انتخاب کنید

تکنولوژی IQ (Intelligence Quotient) برای شارژ گوشی

انواع کلگی آنکر برای شارژ گوشی

در ابتدا بگوییم که این تکنولوژی محصولی از شرکت معروف جهانی آنکر Anker می باشد و در سه نسل 1، 2، 3 تقسیم می شود. این تکنولوژی نیز یک ارتباط میان گوشی موبایل شما و آداپتور (کلگی شارژ) می باشد. برای مثال گوشی موبایل شما برای شارژ گوشی یک توان 18 واتی یا 33 واتی را نمایش می دهد و در مقابل آداپتور شارژ هم همان میزان وات را به باتری گوشی شما منتقل می کند. خوبی این تکنولوژی این است که میزان ماکزیمم نیاز دستگاه شما را انتقال می دهد. شما می توانید برای هر دستگاهی مانند لپ تاپ یا تبلت خود استفاده کنید و هیچ محدودیتی در پردازنده های متفاوت ندارد. فرقی نمی کند که یک پردازنده اسنپدراگون باشد یا مدیاتک.

این تکنولوژی هیچ آسیبی به دستگاه شما نمی زند؛ زیرا همانطور که از نامش پیداست کاملا هوشمند است و با هر دستگاهی که شما برای شارژ کردن می خواهید استفاده کنید تشخیص می دهد و همان میزان برق را انتقال می دهد.

همانطور که در بالا گفتیم این تکنولوژی محصول کمپانی آنکر می باشد پس بیایید یک نمونه از پر فروش ترین محصولات این شرکت با استفاده از تکنولوژی IQ ساخته شده است را معرفی کنیم.

پاور بانک همراه آنکر 20000 مدل A1363

این پاوربانک آنکر دو تا USB خروجی داره و هر دو از تکنولوژی هوشمند IQ پشتیبانی می کند. با خرید این پاوربانک برای شارژ گوشی خود دیگر نگرانی بابت خراب شدن گجت های بلوتوثی خود ندارید. چون هر محصولی را که با این پاوربانک با کمترین توان تا بیشترین توان شارژ کنید همان میزان وات را انتقال می دهد که متناسب با محصول است. در آخر بگوییم که این پاوربانک Vottage Boost دارد.

استفاده از محصولاتی که این تکنولوژی های روز را ساپورت می کند به شارژ گوشی و عمر باتری شما کمک می کند. یقینا هیچ چیز نمی تواند از خراب شدن دائمی باتری جلوگیری کند زیرا باتری هم یک محصول مصرفی است و طول عمر مفید خود را دارد. اما می توان با رعایت کردن کارهایی از خراب شدن زود هنگام باتری جلوگیری کنیم. چون همانطور که می دانید خراب شدن باتری هم هزینه بردار و هم ناراحت کننده است.

خرید عمده پاور بانک آنکر

سخن پایانی

با توجه به تمام اطلاعاتی که درباره تکنولوژی های روز دنیا گفته شد، حالا می توانید با خیال راحت یک آداپتور یا هر وسیله ای که برای شارژ گوشیتان استفاده می کنید را تهیه کنید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل کلی و عمده این امکان را به همکاران و فروشندگان لوازم جانبی موبایل می دهد تا خرید خود را با مهلت تست همکار انجام دهید. برای خرید آداپتورهای شارژر و کلگی شارژهای عمده روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید عمده کلگی شارژ آداپتور عمده

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *