خرید انواع محصولات لوازم جانبی آنکر

محصولات لوازم جانبی آنکر و معرفی برند Anker

کمپانی آنکر توسط یکی از کارمندان گوگل به نام استیون یانگ در سال 2011 تاسیس شد. این شرکت در کشور چین برای اولین بار به تولید باتری های لپ تاپ پرداخت. بعد از بررسی هایی که انجام شد شروع به تولید شارژرهای موبایل و شارژهای دیواری نمود. بعد از ایکه کارش رونق گرفت و روز به روز پرفروش تر شد، تولید انواع کابل شارژ و پاور بانک را شروع کرد. حالا محصولات لوازم جانبی آنکر به یک لیست بلند بالا تبدیل شده است. همانطور که در بالا گفتیم این شرکت از سال 2011 شروع به کار کرد و تا به الان یکی از پرفروش ترین و باکیفیت ترین کمپانی های تولید لوازم جابی موبایل در جهان است. می توانید انواع محصولات لوازم جانبی آنکر را در سایت های بزرگ همچون آمازون پیدا کنید و رکور فروش این کمپانی را بررسی کنید.

شعار این کمپانی این است: فست شارژ کنید و بیشتر زندگی کنید.

خرید محصولات لوازم جانبی آنکر

اگر شما هم یکی از طرفداران این کمپانی هستید و قصد خرید یکی از محصولات برند آنکر را دارید، با ما همراه باشید. در ادامه به معرفی برخی محصولات لوازم جانبی آنکر می پردازیم تا کمی خرید را برای شما هموار کنیم.

پاور بانک مدل PowerCore در دسته محصولات لوازم جانبی آنکر

یکی از لاین های تولید برند آنکر که همیشه حرف اول را در جهان می زند خط تولید پاور بانک های Anker است. پاور بانک های آنکر در دو شاخه 10000 آمپر و 20000 آمپر کار می کنند. این مدل پاور بانک در بالا آورده شد، دو عدد پورت خروجی برای شارژ کردن دارد که خوشبختانه تکنولوژی IQ را نیز پشتیبانی می کند. دو عدد پورت خروجی این پاور بانک در دسته محصولات لوازم جانبی آنکر دو گوشی موبایل را در مدت زمان خوبی به صورت فست شارژ می کنند. یکی از مشکلاتی که می توان گفت این پاور بانک دارد پورت شارژ آن است. برای اینکه بتوانید پاور بانک PowerCore را شارژ کنید باید از یک کابل و شارژر سوکت میکرو micro-USB استفاده کنید. استفاده از پورت micro برای شارژ کردن چیزی حدود 3 ساعت طول می کشد. این پاور بانک یکی از باکیفیت ترین ها در این زمینه است.

پاور بانک آنکر خرید عمده پاور بانک

کابل شارژهای برند Anker محصولات لوازم جانبی آنکر

اگر اسمی از کابل شارژهای برند آنکر در این لیست نمی آمد قطعا کم لطفی بود. این برند تنوع بسیار بالایی در تولید انواع کابل شارژ دارد. شما می توانید انواع کابل شارژ در محصولات لوازم جانبی آنکر را در مدل های مختلف پیدا کنید. کابل های میکرو، کابل های تایپ سی Type-C، لایتنینگ Lightning، کابل Type-c به Type-c و در نهایت سیم شارژ Type-c به Lightning آیفونی در این خط قرار می گیرند. کابل شارژهای آنکر با جنس های مختلف اعم از کنفی و پلاستیکی تولید می شوند.

خرید لوازم جانبی موبایل عمده

هندزفری دور گردنی R500 آنکر

این مدل هندزفری یکی از هندزفری های دورگردنی که مناسب برای ورزش کردن می باشد. کیفیت بسیار بالایی دارد. جنس این کار سیلیکونی و نرم است و به راحی بر روی گردن بدون اذیت قرار می گیرد. خوبی این هندزفری این است که پورت شارژ Type-c دارد و همین موضوع حاکی از فست شارژ بودن این هندزفری می باشد. ارزش خرید بالای این هندزفری در دسته محصولات لوازم جانبی آنکر از نظر کاربران نیز مشخص می شود.

خرید هندزفری r500 آنکر

آیا محصولات آنکر را خریداری کنم؟

تقریبا همه ما برند آنکر را می شناسیم و از کیفیت محصولات لوازم جانبی آنکر آگاه هستیم. این کمپانی کیفیت بالا و استاندارهایی که برای اکثر شرکت های دیگر قابل قبول است را دارد، که مهم ترین آن می شود MFI. اگر یک سر به سایت آمازون نیز بزنید و نظرات مردم را در قسمت این برند بخوانید حتما خواهان خرید محصولات این برند خواهید شد. در نگاه اول شاید هزینه ای که در قبال خرید محصولات آنکر می پردازید کمی زیاد باشد اما با توجه به کیفیت و گارانتی محصولات، این هزینه منطقی خواهد شد. همچنین شما می توانید به سایت دیجی پخش، واردکننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل مراجعه کنیدد و دیگر محصولات در این زمینه را بررسی و در صورت تمایل برای همکاران و موبایل فروشان خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *