خرید عمده ایرپاد پرو با ضمانت

بررسی مشخصات ایرپاد پرو 2 عمده و خرید عمده ایرپاد

همانطور که می دانید امروزه استفاده از هندزفری های بلوتوثی و ایرپاد بلوتوث ها بسیار افزایش یافته است. از همین رو کمپانی های مختلف به ساختن و تولید ایرپاد بلوتوث پرداخته اند. یکی از باکیفیت ترین و محبوب ترین ایرپادهای عمده موجود در بازار، ایرپاد پرو 2 می باشد. این ایرپاد بلوتوث از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین دارای ویژگی ها و مشخصات بسیاری می باشد. همانطور که می دانید ایرپادهای بلوتوث به راحتی قابل حمل هستند و گوشی شما را اذیت نمی کنند، سیم ندارند تا شما را اذیت کند و مکالمه قوی ای نیز دارد.

همچنین ایرپاد پرو 2 دارای باتری قوی ای نیز می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات ایرپاد پرو 2 را بررسی نماییم. همچنین همکاران عزیز می توانید برای خرید عمده ایرپاد به دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل مراجعه نمایید.

خرید و فروش عمده انواع ایرپاد پرو

بررسی ایرپاد پرو 2 عمده

همانطور که در بالا اشاره کردیم، یکی از بهترین ایرپادها و هندزفری های بیسیم بلوتوثی که می توانید خریداری نمایید، ایرپاد پرو 2 عمده می باشد. شایان ذکر است بدانید این هندزفری بلوتوثی برای کمپانی اپل می باشد، از همین و با گوشی های موبایل آیفون سازگاری بسیار خوبی دارد. همکاران محترم خالی از لطف نیست قبل از خرید عمده ایرپاد بلوتوث، کمی مشخصات آن را بررسی و آنالیز نمایید. این ایرپاد و هندزفری بی سیم برای گوشی های آیفون ساخته شده است، اما می توان برای گوشی های موبایل دیگر نیز از آن استفاده نمود. در خرید عمده شایان ذکر است بدانید نمونه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید نمونه های اورجینال، اصل چین و های کپی این محصول را خریداری نمایید. بدون شک می توان گفت یکی از باکیفیت ترین ایرپادهایی که می توانید برای فروشگاه و مشتریان خود تهیه نمایید، ایرپاد پرو 2 می باشد.

خرید عمده ایرپاد خرید عمده هندزفری بلوتوثی خرید عمده هندزفری بی سیم

ایرپاد پرو 2، در هر زمان خوش طرح و بهترین

بررسی طراحی و ظاهر ایرپاد پرو 2

در ابتدا باید به بررسی طراحی ظاهری این هندزفری بلوتوثی بپردازیم. همانطور که می دانید کمپانی اپلی تنوعی در طراحی ظاهری محصولاتش ندارد؛ اما به جزئیات دقت می کند و اجزا را در بهترین شرایط خود قرار می دهد. قبل از ایرپادز پرو 2 ما شاهد ایرپاد پرو بوده ایم که تفاوت بسیاری با این نمونه جدید در ظاهر ندارد. حالا تفاوتی که در طراحی این هندزفری بی سیم ایجاد شده است، محل قرارگیری میکروفون ها و دریچه های انتقال صدا می باشد. یکی از نکته های خوبی که در بسته بندی این محصول مشاهده می کنیم، وجود سری های سیلیکونی با سایزها و اندازه های مختلف می باشد.

این سری ها به کاربران کمک می کند تا بتوانند با توجه به سایز گوششان، این سری را انتخاب نمایند. انتخاب سری سیلیکونی مناسب باعث می شود تا شما کیفیت صدا را بهتر داشته باشید و همچنین صداهای کمتری را از اطراف دریافت نمایید. همچنین این سری ها بسیار راحت و نرم می باشند و گوش شما را ذیت نخواهند کرد. سری های سیلیکونی ایرپاد پرو 2 در سایزهای لارج L، مدیوم M، اسمال S و ایکس اسمال XS موجود می باشد.

سایزهای سری سیلیکونی ایرپاد پرو 2

سیازهای مختلف سری سیلیکونی ایرپاد پرو 2

تنظیم صدای موزیک در این سری از ایرپادها

همانطور که می دانید در سری های قبلی ایرپادز پرو، دکمه های کنترل صدا وجود نداشت. حالا این کمپانی دکمه ای برای تنظیم صدا بر روی این نمونه ایرپاد عمده اضافه کرده است. روی هر دو گوشی این هندزفری بی سیم می توانید با سوایپ کردن به سمت بالا یا پایین، صدای موزیک را کم و زیاد نمایید. همچنین جالب است بدانید یک ویبره بر روی این محصول وجود دارد تا شما را هنگام سوایپ کردن مطلع سازد.

یکی دیگر از تغییراتی که بر روی این سری ایرپادها اضافه شد، وجود یک اسپیکر کوچک در کیس آن است. این اسپیکر زمانی که شارژ کیس شما کاهش می یابد و یا زمانی که آن را به شارژ می زنیدف صدا تولید خواهد نمود. سایز این ایرپاد با نمونه قبلی فرق نکرده است و شما همچنان می توانید آن را در کیف و جیب خود به راحتی جای دهید. همچنین قابل ذکر است بدانید این نمونه ایرپاد پرو 2 را می توانید با استفاده از شارژرهای وایرلس شارژ نمایید و از مگ سیف هم استفاده نمایید.

بررسی مشخصات و ویژگی های ایرپاد پرو 2

نقد و بررسی باتری ایرپاد پرو 2 عمده

یکی از ویژگی هایی که این هندزفری بی سیم را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است، باتری آن می باشد. کمپانی اپل باتری این نسخه از ایرپادهای خود را بهبود بخشید و عملکردی بهتر را به این محصول اختصاص داد. شما می توانید با هر بار که ایرپاد پرو 2 را شارژ می کنید تا 6 ساعت بی وقفه موسیقی گوش دهید و ANC خود را نیز فعال کنید. در صورتی که کیس ایرپاد را نیز همراه خود داشته باشید می توانید تا 30 ساعت از این محصول فوق العاده استفاده نمایید. به طور کلی در مقایسه با نمونه قبلی شما 6 ساعت زمان بیشتری را دارا می باشید. یکی دیگر از عجایبی که اپل بر روی این نسخه بهبود داد، این است که شما می توانید تنها با 5 دقیقه شارژ کردن هندزفری هایتان، از آن به مدت 1 ساعت استفاده نمایید.

از دیگر مشخصات و ویژگی های این هندزفری بی سیم

تا اینجا به بررسی مشخصات ایرپاد پرو 2 از نظر باتری و طراحی ظاهری پرداختیم. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که در این نسخه از ایرپادزهای عمده موجود است، برخورداری از ANC یا همان Active Noise Cancelling می باشد. شما زمانی به عمق این ویژگی می روید که از این محصول استفاده نمایید. اپل در این نمونه از ایرپادهای خود از تراشه H2 استفاده نمود که باعث دو برابر شدن قدرت حذف صداهای مزاحم اطراف شد. همچنین همانطور که در بالا اشاره کردیم، جای دریچه های انتقال صدا تغییر یافت، از همین رو کمک شایانی به این کیفیت نمود.

با بررسی این ایرپاد عمده دریافتیم که صداهای مزاحم اطراف به طور عجیبی از بین می روند و شما را هنگام گوش دادن به موزیک آزار نمی دهند. این ویژگی در محیط های بسته و در محیط باز مانند خیابان ها به خوبی عمل می نماید. با استفاده می توانید به راحتی متوجه تغییرات این ویژگی شوید. همچنین شایان ذکر است بدانید، وجود تراشه H2 باعث شده تا شما موزیک را با کیفیت بهتری به گوش بسپارید. در مکالمه با ایرپاد پرو 2 نیز می توانید صدای مخاطب را به راحتی بشنوید و صدای خود را در بهترین و شفاف ترین حالت ممکن به آن طرف خط برسانید.

نحوه شارژ کیس ایرپاد پرو 2 خرید عمده ایرپاد خرید تعداد بالا ایرپاد پرو

سخن پایانی

در نهایت شما می توانید با مطالعه بررسی هایی که بر روی ایرپاد پرو 2 انجام شد، به این نتیجه برسید که آن را خریداری کنید یا خیر؟ برای خرید عمده انواع ایرپادهای بلوتوث آیفون، سامسونگ و شیائومی می توانید به سایت دیجی پخش، مرکز خش عمده لوازم جانبی موبایل به صورت تعداد بالا و همراه با ضمانت مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *