انواع کارت حافظه در ظرفیت های متنوع

خرید کارت حافظه گوشی (رم) و راهنمایی در انتخاب آن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سرعت افزایش کیفیت دوربین های گوشی، گوشی موبایل نیاز به حافظه ای دارد تا حجم تمام این فایل ها را پشتیبانی کند. خرید کارت حافظه گوشی (رم) به شما کمک می کند تا جدا از بهره بردن از حافظه ی داخلی گوشی موبایل بتوانید از یک منبع دیگر برای نگهداری از عکس ها، فایل ها و نرم افزار های موبایل خود استفاده کنید.

خرید کارت حافظه رم گوشی با بهترین کیفیت در حجم های 8 16 32 64

راهنمای خرید کارت حافظه گوشی

طبیعتا برای خرید لوازمی که احتمال خرابی دارند و کالای الکترونیکی محسوب می شوند یک انتخاب مناسب هم از نظر کیفیت هم قیمت اهمیت بالایی دارد. خرید کارت حافظه گوشی (رم) هم از این قائله مستثنا نیست. در خرید کارت حافظه (رم) گوشی باید به یکسری ویژگی و مشخصات توجه کرد که شامل :

  • قیمت
  • سرعت انتقال دیتا
  • ظرفیت
  • سازگاری با گوشی
  • گارانتی

مدل های اصلی کارت حافظه SD

  • کارت حافظه SD
  • SDHC
  • SDXC
  • SDUC

میزان سرعت و عملکرد کارت حافظه (رم) گوشی

اولین و مهم ترین نکته در خرید کارت حافظه (رم) گوشی سرعت آن است. سرعت کارت حافظه زمانی به شدت حیاتی است که شما نیاز به انتقال دیتا های پر حجم داشته باشید یا در حال انجام فیلمبرداری طولانی مدت باشید پس زمانی که درحال ضبط یک فیلم هستید، اگر کلاس و سرعت رم پایین باشد دچار مشکل می شوید پس برای این کار باید سراغ کلاس های بالا بروید. کلاس کارت حافظه معمولا 2 / 4 / 6 / 10 است. این اعداد به ما سرعت انتقال داده مبننی بر مگابایت بر ثانیه را نشان می دهد. به طور مثال کارت حافظه SD کلاس 2، دارای حداقل سرعتی است با 2 مگابایت بر ثانیه.

ظرفیت کارت حافظه گوشی

نکته ای که همه ی کاربران در خرید کارت حافظه گوشی به آن توجه بسیاری دارند میزان ظرفیت است. مسلما هر چه این مقدار بیشتر باشد، رم فضای بیشتری برای ذخیره سازی داده ها دارد. عموما ظرفیت کارت حافظه ها 8/ 16/ 32/ 64/ 128 گیگابایت می باشند. اما هنگام خرید بر اساس ظرفیت به چند نکنه توجه کنید : اول از همه توجه داشته باشید که کارت حافظه خریداری شده با گوشی موبایل شما سازگاری داشته باشد. در قسمت تنظیمات گوشی حداکثر میزان ظرفیتی که گوشی می تواند پشتیبانی کند ذکر شده است. در مرحله دوم قیمت آن است. قیمت های هر مدل نسبت به فضای ذخیره سازی متفاوت است و هرچه این میزان بالا برود قیمت هم افزایش پیدا می کند. در نظر داشته باشید که برند هم در قیمت تاثیرگذار است. و در آخر میزان استفاده خود را بررسی کنید سپس اقدام به خرید کنید.

رم SanDisk 32 گیگابایت

سازگاری با گوشی

این جنبه هم در خرید بسیار مهم و ضروری است. هماننطور که در بالا به یکی از مورد های آن اشاره کردیم، دیگر نکته ای که ک قاب توجه است سایز کارت حافظه (رم) است. هر گوشی سایز متناسب خود را برای جای گذاری کارت حافظه دارد و همچنین هر کارت حافظه هم سایز طراحی شده ی متفاوتی دارد.

گارانتی کارت حافظه (رم)

امروزه اکثر مردم نه تنها وسیله خود را بلکه جان خود را نیز بیمه می کنند تا از حوادث و آسیب های احتمالی در امان باشند. گارانتی هم یک نوع بیمه برای کالای خریداری شده محسوب می شود، تا اگر در طول استفاده مشکلی برای محصول شما پیش آید قابل جبران باشد. کارت حافظه هایی که مشمول گارنتی می شوند عمدتا قیمت گران تری دارند اما در عوض محصول شما را در برابر آسیب ضمانت می کند پس پیشنهاد ما به شما خرید یک کارت حافظه گارنتی دار می باشد.

تعدادی از برند های معتبر سازنده کارت حافظه (رم) گوشی

  • سن دیسک SanDisk : این برند یکی از معروفترین ها در این صنعت است که نیاز به معرفی ندارد. محصولات سن دیسک به با کیفیت ترین ها مشهور هستند.
  • کنون Canon
  • کینگ استون Kingston
  • سیلیکون پاور Silicon Power : این محصول با نام اختصاری SP نیز شناخته می شود. یکی از قدیمی ترین شرکت ها در ساخت کارت حافظه و فلش مموری است.رم 128 گیگ سن دیسک کارت حافظه

جمع بندی

پس در خرید کارت حافظه گوشی دریافتید تا به برخی ویژگی های مهم آن توجه کنید تا پاسخگوی نیاز شما باشد و در آینده دچار مشکل نشوید. پخش عمده لواز جانبی موبایل، دیجی پخش به شما همکاران محترم کمک می کند تا بهترین کارت حافظه ها (رم) را با گارانتی از این سایت تهیه کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *