معرفی ویژگی های گوشی موبایل وان پلاس 11 فروش عمده لوازم جانبی موبایل

نخستین رندر گوشی موبایل وان پلاس 11 مشخص شد!

همانطور که می دانید کاربران وان پلاس انتظار داشتند تا این کمپانی از گوشی وان پلاس 11 در سه ماهه نخست سال 2022 میلادی رونمایی نماید. اما این انتظارات به واقعیت بدل نشد و امروز اوی رندرها از گوشی موبایل One Plus 11 فاش شد. خوشبختانه این طور به نظر می رسد که این اسمارت فوت قرار است در رده پرچمداران وان پلاس قرار گیرد.

اولین چیزی که در رابطه با این گوشی خواهیم دید، طراحی پشت این اسمارت فون می باشد. گوشی وان پلاس 11 دارای سه دوربین پشت می باشد که با فلش همراه شده است. شایان ذکر است بدانید لبه های این گوشی موبایل خمیده می باشد و در این نمونه مجددا شاهد دکمه سایلنت در این گوشی موبایل خواهیم بود. رنگ های انتخاب شده برای این گوشی مشکی و سبز خواهد بود. از دیگر ویژگی های این اسمارت فون وان پلاس می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح تصویر +QHD اشاره کرد.

مشخصات گوشی وان پلاس 11

گوشی وان پلاس 11 دارای رم 16 گیگابایت و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 می باشد و با این مشخصات رونمایی خواهد شد. همچنین برخی رسانه ها می گویند که این گوشی موبایل دارای دوربین اصلی با حسگر 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 می باشد. همچنین یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی IMX581 بر روی وان پلاس 11 کار شد. شایان ذکر است بدانید یکی دیگر از دوربین های این اسمارت فون 30 مگاپیکسلی تله فوتو با حسگر IMX709 می باشد که دارای قابلیت زوم دو برابر است.

گوشی موبایل وان پلاس 11 رونمایی شد معرفی امکنان گوشی وان پلاس 11

در نهایت خالی از لطف نیست بدانید این گوشی موبایل One Plus 11 دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر می باشد. همچنین از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می نماید. همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را برای گوشی های مختلف زیر قیمت بازار از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل عمده خریداری نمایید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل معرفی ساعت هوشمند وان پلاس نورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *