فروش بی واسطه لوازم جانبی موبایل

فروش بی واسطه لوازم جانبی موبایل

فروش بی واسطه لوازم جانبی

فروشگاه دیجی پخش از سال 1394 فعالیت خود را در واردات لوازم جانبی از تولید کنندگان چینی شروع کرده است . فروش بی واسطه لوازم جانبی موبایل در دیجی پخش.

این شرکت با اخذ قرار داد با تولید کننده های چینی از واسطه های داخل چین برای دریافت بهترین قیمت با بهترین کیفیت همیشه در تلاش بوده است .

در این مطلب سعی داریم شما را کمی بیشتر با فروشگاه اینترنتی دیجی پخش آشنا کنیم 🙂

تیم دیجی پخش با راه اندازی فروشگاه اینترنتی سیستمی را طراحی کرده است برای پخش لوازم جانبی موبایل به صورت عمده به تمامی نقاط کشور .

طبق این سیستم با همکاری شرکت های باربری و قرارداد رسمی با تیپاکس تمامی فعالان در صنف موبایل میتوانند در کمترین زمان و با بهترین قیمت با آسان ترین روش کالا خود را خریداری کنند و طبق زمان اعلام شده سفارش خود را دریافت کنند .

 

بهترین قیمت

تمامی محصولات و قیمت ها توسط کارشناسان دیجی پخش در دفتر چین برسی میشود و در صورت مناسب بودن قیمت خریداری خواهند شد .

 

تمامی مراحل از خرید کالا از تولید کننده چینی تا واردات این محصول و نگهداری کالا در انبار ایران توسط تیم دیجی پخش انجام خواهد گرفت .

 

کمترین زمان

سفارشات شما در کمترین زمان ممکن پس از اینکه شما در سایت ثبت نمودید، برای قسمت انبارداری دیجی پخش ارسال می شود. سپس محصولات در فاکتور شما جمع آوری می شوند و پس از طی نمودن مراحل بسته بندی ارسال می شوند.

تمامی مراحل فوق بسته به نوع سفارش شما از 2 ساعت تا 2 روز زمانبر میباشد .

زمان ارسال به استان های مخطلف هم از 12 ساعت تا 3 روز زمانبر میباشد . (بسته به نوع انتخاب شما)

 

آسان ترین روش خرید در دیجی پخش؛ فروش بی واسطه لوازم جانبی موبایل

روش خرید اینترنتی آسان ترین روش کنونی میباشد ، این روش بدونه داشتن هزینه – بدونه گرفتن وقت شما همچنین خرید با رمز دوم کارت بدونه نیاز به پول نقد میباشد – در این روش دیگر نیازی به پرداخت وجه نقد – تلفن زدن جهت هماهنگ کردن و ثبت سفارش – پیگیری های ارسال بار و ….. نیست و با راحت ترین و آسان ترین روش های ممکن میتونید سفارش خودتون رو ثبت بکنید .

در قسمت سفارش های من در فروشگاه دیجی پخش میتوانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید 🙂

همچنین آخرین وضعیت برای شما ایمیل ، تلگرام و در برخی از موارد تماس تلفنی انجام خواهد گرفت .

همچنین شما میتونید با دریافت رمز دوم کارت های عضو شتاب از خودپرداز های بانک خود از این فروشگاه در سریعترین زمان ممکن خرید بکنید 🙂

 

دارای نماد اعتماد قانونی

وب سایت دیجی پخش در سازمان وزارت کسب  کار موجود است و همچنین ثبت است. و خرید از این وبسایت با نماد اعتماد کاملا قانونی با درج محل کسب در بازار بزرگ علاالدین و همچنین شماره های این فروشگاه و امکانات دیگر میتونید خرید خودتون رو با خیال راحت انجام بدین .

فروشگاه دیجی پخش  دارای درگاه آنلاین پرداخت امن رسمی از شرکت به پرداخت ملت – شاپرک میباشد .

برای مشاهده نماد اعتماد وبسایت به پایین وبسایت سمت چپ مراجعه کنید .

 

5 دیدگاه برای “فروش بی واسطه لوازم جانبی موبایل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *