خرید عمده گلس سرامیکی موبایل

خرید عمده گلس گوشی

همانطور که می دانید گلس گوشی عمده یک محافظ صفحه برای نمایشگر گوشی های موبایل می باشد تا از آسیب های احتمالی در برابر آن محافظت نماید. بدون شک کمتر کسی را می توانید ببینید که بر روی گوشی موبایل خود، گلس عمده نصب نکرده باشد. از همین رو خرید عمده گلس گوشی در میان همکاران و فروشندگان لوازم جانبی موبایل عمده، از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار است. شایان ذکر است بدانید گلس های گوشی موبایل عمده انواع مختلفی را شامل می شوند که در ادامه در دیجی پخش به آن می پردازیم. محافظ صفحه گوشی موبایل عمده دارای مدل های گوناگونی همچون گلس سرامیکی عمده، گلس شیشه ای عمده، گلس های گوریلا، گلس های سه بعدی، گلس های پرایوسی عمده و غیره می باشند. البته بایستی بدانید هر کدام از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند و قیمت های گوناگونی نیز دارند.

گلس گوشی موبایل عمده چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، گلس عمده یک لایه محافظ برای صفحه نمایشگر گوشی های موبایل در برابر آسیب های احتمالی همچون خط و خش، شکستگی، ضربه، ترک برداشتن و غیره می باشد. با نصب این محافظ صفحه عمده بر روی گوشی موبایل خود می توانید عمر صفحه نمایشگرهای خود را افزایش دهید و همچنین زیبایی را به آن ببخشید. طبیعتا خرید عمده گلس گوشی در بین فروشندگان لوازم جانبی موبایل عمده بسیار زیاد است و تقریبا هر فروشگاهی دارای گلس های عمده می باشد.

خرید عمده گلس گوشی فروش عمده گلس گوشی انواع گلس عمده محافظ صفجه عمده

چیزی که در اینجا حائز اهمیت است، کیفیت گلس های عمده موجود و قیمت آن می باشد. بدون شک می توان گفت یکی از مهم ترین گلس هایی که می توانید خریداری نمایید و با خیال راحت به مشتری خود بفروشید، گلس های سرامیکی عمده می باشد. این نمونه گلس های عمده دارای کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسب و ویژگی های دیگری نیز می باشد. از جمله ویژگی های بارز گلس عمده سرامیکی ضدضربه بودن آن است که به هیچ عنوان نمی شکند و ضربه نمی بیند. در ادامه برای خرید عمده گلس گوشی با دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل عمده همراه باشید.

انواع گلس های گوشی عمده؛ خرید عمده گلس گوشی

محافظ صفحه عمده دارای انواع گوناگونی می باشد. شما می توانید با توجه به کیفیت، قیمت و فروش خود انواع آن را خریداری نمایید. داشتن تنوع در فروشگاه بسیار عالی می باشد؛ اما باید توجه داشته باشید که بهترین ها را خریداری نمایید. در واقع انواع گلس های عمده گوشی به شرح ذیل است:

  • گلس تمام صفحه عمده یا گلس فول عمده: این گلس های عمده گوشی تمامی قسمت های صفحه نمایشگر را پوشش می دهند و آن ها را از آسیب دور نگه می دارند. همچنین این نمونه گلس فول عمده برای گوشی های خمیده بسیار مناسب می باشند. برای خرید عمده گلس گوشی این نمونه بسیار مناسب تر است.
  • گلس معمولی عمده: این محافظ صفحه های عمده نیز ایمن می باشند؛ اما تمامی صفحه نمایشگر را پوشش نمی دهند و همچنین در برخی گوشی ها فرم صفحه را خراب می نمایند. البته قابل ذکر است بدانید که این نمونه گلس های عمده قیمت کمتری نیز دارند.

گلس عمده سامسونگ گلس عمده جور گلس تعداد بالا همکار گلس عمده زیر قیمت بازار

انواع گلس عمده از نظر جنس

همانطور که در بالا اشاره کردیم گلس های عمده نیز از نظر جنس مدل های متنوعی دارند. از هر کدام از آن ها نیز دارای خواص و ویژگی های متنوعی نیز می باشند. در ادامه با دیجی پخش با انواع این مدل ها آشنا می شوید:

  • پلی اتیلن تریفتالات یا PET
  • ترموپلاستیک پلی یورتان یا TPU
  • گلس حرارت دیده یا Tempered Glass
  • محافظ صفحه نانو عمده
  • گلس سرامیکی عمده

یکی از بهترین مدل های بالا، گلس سرامیکی عمده می باشد که از کیفیت بالا و فروش خوبی برخوردار است. گلس سرامیکی عمده ضدضربه می باشد و نشکن است. خط و خش نمی بینید و به راحتی نصب می شود. برای انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون، هواوی و غیره موجود می باشد. در دیجی پخش می توانید انواع گلس سرامیکی عمده را زیر قیمت بازار و به صورت تعداد خریداری نمایید. همچنین شایان ذکر است بدانید برای خرید عمده گلس گوشی موبایل سرامیکی می توانید به صورت انتخابی و جور اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *