مشخصات تراشه اسنپ دراگون +7 نسل 2 خرید عمده لوازم جانبی موبایل

تراشه اسنپدراگون +7 نسل 2 معرفی شد

همانطور که می دانید کمپانی کوالکام، تولیدکننده تراشه های اسنپدراگون می باشد. حالا این کمپانی از تراشه جدید خود که جایگزین اسنپدراگون 7 نسل  می باشد، معرفی کرد. این تراشه اسنپدراگون +7 نسل 2 نام دارد که توسط این کمپانی رونمایی شد.

تراشه اسنپدراگون +7 نسل 2 دارای قابلیت ها و ویژگی های قابل توجهی می باشد. این محصول را می توان از لحاظ مصرف انرژی و سرعت عملکرد، محصولی عالی دانست. هسته اصلی پردازنده این تراشه اسنپ دراگون، مدل Kryo با فرکانس 2.91 گیگاهرتزی می باشد. بدون شک می توان گفت هسته اصلی و در واقع این تراشه 50 درصد بهتر از اسنپدراگون 7 نسل 1 فعالیت می کند.

مشخصات تراشه اسنپدراگون +7 نسل 2

در کنار پردازنده اصلی می توانید یک پردازنده گرافیکی که Adreno می باشد، مشاهده نمایید. همچنین شرکت کوالکام ادعا کرده است که این پردازنده دو برابر عملکرد بهتری در مقایسه با تراشه 7 نسل 1 دارد. البته شایان ذکر است بدانید 13 درصد کاهش در مصرف انرژی دارد.

تراشه اسنپدراگون +7 نسل 2 رونمایی شد

از آنجایی که در تراشه اسنپدراگون +7 نسل 2 از حسگرهای 200 مگاپیکسلی استفاده شده است؛ می توانید بهترین عکاسی در شب را داشته باشید. همچنین می توانید ویدیوهای خود را با کیفیت HDR ضبط نمایید.

از دیگر قابلیت های این تراشه کوالکام می توان به برخورداری از Auto Variable Rate Shading اشاره کرد. همانطوز که می دانید این ویژگی می تواند فضا و محیط های نزدیک در بازی و گیم را بهتر پردازش نماید. در مقابل محیط های دور با کیفیت پایین تری قدرت پردازش دارند. خوب است بدانید این قابلیت در کاهش مصرف انرژی بسیار تاثیرگذار است.

تراشه اسنپدراگون +7 نسل 2 از شبکه های 4G و 5G پشتیبانی می نماید و همچنین از مودم X62 5G استفاده می نماید که سرعت دانلود آن به 4.4 گیگابایت در ثانیه می رسد.

تراشه اسنپدراگون +7 نسل 2 معرفی شد

همکاران عزیز می توانید در ایام عید نیز آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل و دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید. همچنین می توانید به راحتی خرید عمده لوازم جانبی موبایل خود را از سایت و نرم افزار دیجی پخش به صورت آنلاین ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *