گوشی موبایل سامسونگ گلکسی a14 با تراشه دیمنسیتی 700 و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی سامسونگ گلکسی A14 با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی معرفی شد

کمپانی سامسونگ از یکی دیگر از گوسی های اقتصادی خود به نام گوشی سامسونگ گلکسی A14 با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خبر داد. این گوشی سامسونگ دارای وضوح تصویر +Full HD می باشد از شبکه اینترنت 5G به خوبی پشتیبانی می نماید. نرخ نوسازی گوشی سامسونگ گلکسی A14 90 هرتز می باشد و دارای صفحه نمایشی 6.6 اینچی LCD می باشد. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت می باشد و از رم 4 گیگابایتی پشتیبانی می نماید. همچنین برای افزایش حافظه می توانید از کارت حافظه نیز استفاده نمایید. گلکسی A14 5G به تراشه دایمنسیتی 700 مجهز شد.

این گوشی در پشت قاب دارای 3 دوربین می باشد. دوربین اصلی دارای حسگر 50 مگاپیکسلی می باشد. در کنار دوربین اصلی می توانید از ویژگی های دوربین ماکرو و دوربین تشخیص عمق که هر دو 2 مگاپیکسلی هستند، بهره ببرید. گلکسی A14 نیز همانند سامسونگ گلکسی F04 دارای باتری 5000 میلی آمپری است و از شارژر 15 واتی پشتیبانی می نماید.

گوشی سامسونگ گلکسی a14 معرفی شد گوشی اقتصادی سامسونگ خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ پخش عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 اشاره کرد. قیمت این گوشی تقریبا 200 دلار پیش بینی شده است و در رنگ های جذاب مشکی، قرمز، سبز و نقره ای وارد بازار خواهد شد.

همکاران عزیز می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل بر روی لینک خرید عمده لوازم جانبی موبایل و برای مطالعه مطلب تولید آیفون SE کنسل شد، کلیک کنید.

معرفی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A14 دوربین 50 مگاپیکسلی خرید عمده لوازم جانبی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *