کمپانی اپل از به تاخیر افتادن و کنسل شدن تولید سری SE ایفون خبر داد پخش عمده لوازم جانبی موبایل اپل

اپل از کنسل شدن ساخت آیفون SE خبر داد

طبیعتا می دانستید که کمپان یاپل قصد داشت تا از گوشی جدید خود به نام SE در سال 2024 رونمایی نماید. اما خبرها حاکی از آن است که ساخت آیفون SE کنسل شد و احتمالا شاهد معرفی این اسمارت فون در سال 2024 نخواهیم بود. تحلیلگر محصولات اپل آقای مینگ چی کو با ارائه مطلبی به این موضوع اشاره کرد که محصولات قبلی سری SE متوفق شده است و فعلا محصول جدیدی نیز از این سری نخواهیم داشت. البته در این مطلب به این موضوع که ممکن است با تاخیر همراه باشد نیز اشاره نمود.

چیزی که به نظر می رسد این است که فروش نسل سوم از گوشی های آیفون SE پایین تر از حد معمول بوده است. از همین رو اپل فروش این گوشی را فعلا متوقف کرده است. شایان ذکر است بدانید در بلومبرگ نیز این خبر وجود دارد که درخواست برای خرید ایفون 14 پرو بیشتر از آیفون معمولی است. در نتیجه اگر کمپانی اپل مدلی جدید از آیفون های سری SE در سال 2024 تولید نکند، منطقی است. زیرا در سال 2022 نیز این کمپانی اعلام کرد که تولید ایفون SE به پایین ترین حد رسید. در این میان خوب است بدانید که نسل سوم از سری SE آیفون با فاصله دو سال و نیم پس از نسل دو وارد بازار شد. همچنین نسل دوم سری آیفون SE نیز با فاصله ای 4 ساله از سری اول وارد بازار شد.

تولید ساخت گوشی آیفون SE کنسل شد و به تاخیر افتاد خرید عمده لوازم جانبی موبایل اپل

تولید آیفون SE کنسل شد

برخی کاربران نیز انتظار دارند تا شکل ظاهری سری اپل SE تغییر کند و شبیه به آیفون های مینی شود. این در حالی است که تولید این محصول فعلا متوقف شده است. البته هنوز این خبر قطعی نیست و تولید سری SE ممکن است با تاخیر همراه باشد. در صورت اخبار جدید در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل منتشر می شود. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. همچنین این مطلب را نیز در دیجی پخش بخوانید که تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی S23 لو رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *