معرفی مشخصات گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 12 پرو مدل اسپید ادیشن speed edition پخش عمده لوازم جانبی موبایل

معرفی گوشی ردمی نوت 12 پرو مدل Speed Edition

همانطور که می دانید کمپانی شیائومی تقریبا 2 ماه قبل از گوشی ردمی نوت 12 پرو رونمایی کرده بود. در این رونمایی ما شاهد معرفی برخی از مشخصات و قابلیت های این اسمارت فوت بودیم. حالا کمپانی شیائومی، از یکی دیگر از مدل های این سری از گوشی های شیائومی رونمایی نمود. این گوشی موبایل ردمی نوت 12 پرو  Speed Edition نام دارد. اسم این گوشی جوری به چشم می آید که از سرعت شارژ بالایی برخوردار است؛ اما در واقع این اسمارت فون از شارژ سریع 67 واتی پشتیانی می نماید. همچنین دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپری است و از تکنولوژی های PD 3، QC3 + و PD 2 پشتیبانی می نماید. در واقع از لحاظ ظاهری می توانیم بگوییم که این اسمارت فون شباهت بسیاری به گوشی موبایل شیائومی نوت 12 پرو دارد.

ردمی نوت 12 پرو مدل اسپید ادیشن از لحاظ وزنی 6 گرم سبک تر می باشد؛ اما از لحاظ سایز کاملا یکسان هستند. همچنین در ماژول دوربین نیز فرق هایی با هم دارند. در واقع بدون شک می توان گفت بزرگترین تفاوت های گوشی شیائومی 12 پرو با ردمی نوت 12 پرو مدل اسپید ادیشن در دوربین و تراشه آن می باشد. تراشه استفاده شده در 12 پرو دایمنستی 1080 می باشد و از دوربین با حسگر 50 مگاپیکسلی پشتیبانی می نماید. این در حالی است که مدل Speed Edition دارای تراشه اسنپدراگون 778G می باشد و به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز شده است. شایان ذکر است بدانید در کنار دوربین اصلی می توانید از دوربین اولتراواید با حسگر 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز استفاده نمایید. در نهایت باید بدانید که روی صفحه این گوشی می توانید دوربین سلفی همراه با حسگر 16 مگاپیکسلی را ببینید.

معرفی مشخصات گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 12 پرو مدل اسپید ادیشن speed edition پخش عمده لوازم جانبی موبایل

مشخصات ردمی نوت 12 پرو مدل اسپید ادیشن

ردمی نوت 12 پرو مدل اسپید ادیشن دارای حسگر اثر انگشت است که بر روی قسمت لبه گوشی قرار دارد. همچنین این اسمارت فون شیائومی دارای سوکت تایپ سی می باشد و در کنار آن یک جک 3.5 میلی متری را نیز دارا است. این گوشی دارای گواهی IP53 نیز می باشد.

از دیگر ویژگی های این گوشی ردمی می توان به صفحه نمایش 6.67 اینچی همراه با وضوح تصویر +Full HD اشاره کرد. البته صفحه نمایش این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می برد و از رنگ های ده بیتی در صفحه نمایش OLED پشتیبانی می نماید. این گوشی ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن را می توانید با اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 در رنگ های مشکی، سبز و آبی خریداری نمایید. همچنین گفته شده است که این تلفن همراه با حافظه داخلی و رم های مختلف وارد بازار می شود. از نمونه های این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 245 دلار
  • 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 260 دلار
  • 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 285 دلار

در صورت معرفی مدل های دیگر گوشی های شیائومی می توانید اخبار روز را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. از آنجایی که دیجی پخش به پخش عمده لوزم جانبی موبایل فعالیت دارد، برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

نوت 12 پرو مدل اسپید ادیشن فروش عمده لوازم جانبی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *