پخش عمده لوازم جانبی موبایل فروش عمده لوازم جانبی موبایل تصاویر سامسونگ گلکسی m54 مشخص شد

تصاویر سامسونگ گلکسی M54 مشخص شد

شایعات می گویند که کمپانی سامسونگ تا چند ماه آینده گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M54 را معرفی خواهد کرد. این در حالی است که تصاویر سامسونگ گلکسی M54 حالا در رسانه ها موجود است. با توجه به تصاویری که از این اسمارت فون موجود است، نشان می دهد که با مدل قبلی می توان فرق های بسیاری را مشاهده نمود. در اولین مشاهده می توان صفحه نمایشی کشیده تر و بزرگتر را دید. همچنین دوربین سلفی گوشی در ناچ حفره ای قرار دارد. شایان ذکر است بدانید دوربین های این گوشی به صورت عمودی زیر هم قرار گرفتند و شامل 3 دوربین می شود.

البته خبرها حاکی از آن است که در تصاویر سامسونگ گلکسی M54 می توانید دو رنگ را مشاهده نمایید. همانطور که می دانید این گوشی موبایل سامسونگ دارای تراشه اگزینوس 1380 و رم های 6 و 8 گیگاباتی می باشد. در نهایت خوب است بدانید که گلکسی M54 به اندروید 13 مجهز است و دارای رابط کاربری One UI 5 می باشد.

تصاویر سامسونگ گلکسی M54 لو رفت مشخصات گوشی موبایل سامسونگ M54 خید عمده لوازم جانبی موبایل

همکاران گرامی می توانید انواع اخبار دنیای لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. همچنین مشتریان عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل را از سایت و نرم افزار دیجی پخش خریداری نمایید. همچنین شایان ذکر است بدانید همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل را با مهلت تست همکار و زیر قیمت بازار خریداری نمایید. انواع لوازم جانبی موبایل عمده در دیجی پخش با برندهای مختلف به فروش می رسد. می توانید لوازم جانبی موبایل عمده سامسونگ را از مجموعه دیجی پخش با تنوع بالا خریداری نمایید.

مشخصات سامسونگ M54 دوربین گوشی M54 خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *