معرفی مشخصات گوشی موبایل هوشمند سامسونگ گلکسی M14 5G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M14 5G معرفی شد

کمپانی سامسونگ یکی از گوشی های هوشمند ارزان قیمت خود را با نام سامسونگ گلکسی M14 5G در کشور اوکراین معرفی کرد. همانطور که می دانید سامسونگ در ماه ژانویه گوشی سامسونگ A14 4G را معرفی کرد. حالا این گوشی شباهت زیادی به گلکسی M14 5G دارد.

مشخصات سامسونگ گلکسی M14 5G

در ابتدا از بارزترین ویژگی های سامسونگ گلکسی M14 5G می توان به ظرفیت باتری این گوشی هوشمند اشاره کرد. صفحه نمایشگر این گوشی 6.6 اینچ می باشد و از وضوح تصویر +Full HD و با کیفیت نمایشگر PLS LCD می باشد. نرخ نوسازی صفحه نمایشگر این گوشی کهکشانی 90 هرتز می باشد. روی صفحه M14 5G می توانید یک ناچ قطره ای مشاهده نمایید که دوربین سلفی با حسگر 13 مگاپیکسلی دورن آن قرار دارد.

دوربین اصلی این گوشی با حسگر 50 مگاپیکسلی و فوکوس خودکار می باشد. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین ماکرو و یک دوربین پرتره با حسگر 2 مگاپیکسلی قرار دارد. شایان ذکر است بدانید دوربین اصلی سامسونگ گلکسی M14 5G می تواند با وضوح تصویر +Full HD و 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری نماید.

سامسونگ M14 5G معرفی شد باتری 6000 میلی آمپری سامسونگ M14 5G

اسمارت فون سامسونگ M14 5G به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 مجهز شده است. این گوشی دارای ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر بر ساعت می باشد و از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می نماید.

گلکسی M14 5G را می توانید با حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایت خریداری نمایید. شایان ذکر است بدانید می توانید روی این گوشی کارت حافظه نیز استفاده نمایید. همچنین تراشه این گوشی موبایل هوشمند اگزینوس 1330 می باشد و رم 4 گیگابایتی دارد. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت می باشد و از جک 3.5 میلی متری پشتیبانی می نماید.

سامسونگ گلکسی M14 5G را می توانید در رنگ های آبی تیره، آبی پررنگ و نقره ای با قیمت پایه 222 دلار خریداری نمایید. در هفته های آتی این گوشی در کشورهای دیگر نیز عرضه می شود.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M14 5G معرفی شد مشخصات سامسونگ گلکسی M14 5G

خرید لوازم جانبی موبایل عمده از دیجی پخش

همکاران گرامی می توانید انواع عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش واردکننده و پخش کننده خریداری نمایید. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل عمده می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

همچنین می توانید انواع اخبار عمده لوازم جانبی موبایل و دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *