مشخصات و قابلیت های گوشی هوشمند گلکسی A14 4G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A14 4G معرفی شد

همانطور که می دانید کمپانی کره ای سامسونگ از گوشی گلکسی A14 5G رونمایی کرده بود. حالا در امتداد رویداد MWC از گوشی موبایل هوشمند جدید خود سامسونگ گلکسی A14 4G معرفی کرد. این اسمارت فون تفاوت های بسیاری با نمونه 5G ندارد؛ اما در زمینه سخت افزاری تفاوت هایی با هم دارند. در جریان این رویداد همچنین می توانید خبر زیر را مطالعه نمایید.

شیائومی 13 گلوبال و شیائومی 13 پرو گلوبال در تاریخ 17 اسفند معرفی خواهند شد

مشخصات سامسونگ گلکسی A14 4G

در ابتدا خوب است بدانید این گوشی موبایی هوشمند دارای نرخ نوسازی 60 هرتزی می باشد. تراشه این گوشی Helio G80 می باشد که با نمونه A14 5G آن تفاوت دارد. سامسونگ گلکسی A14 4G یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد و سه دوربین پشت زیر هم را شامل می شود. دوربین اصلی این اسمارت فون دارای حسگر 50 مگاپیکسلی می باشد و در کنار آن می توانید یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مشاهده نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A14 4G رونمایی شد

سامسونگ گلکسی A14 4G را می توانید با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری نمایید. البته شایان ذکر است بدانید این اسمارت فون با درگاه کارت حافظه 1 ترابایتی قابل خریداری نیز می باشد. نسخه بلوتوث این گوشی هوشمند 5.1 می باشد. صفحه نمایش این گوشی موبایل اندازه ای 6.6 اینچی LCD با وضوح تصویر +Full HD دارد. پورت سامسونگ A14 4G تایپ سی USB-C می باشد و دارای جک 3.5 میلی متری است.

دوربین و تراشه سامسونگ گلکسی A14 4G

از دیگر ویژگی های این گوشی کهکشانی باتری 5000 میلی آمپر و شارژ سریع 15 واتی می باشد. دکه پاور این گوشی روی لبه قرار دارد و حسگر اثر انگشت نیز روی دکه پاور طراحی شده است. در نهایت خوب است بدانید A14 4G به اندروید 13 مجهز خواهد شد.

رنگبندی گوشی موبایل هوشمند سامسونگ گلکسی A14 4G

همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را از دیجی پخش خریداری نمایید. دیجی پخش واردکننده و پخش کننده انواع عمده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی می باشد. همچنین می توانید انواع اخبار دنیای تکنولوژی را از این مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. همزمان با معرفی گوشی های جدید، کمپانی ریلمی نیز از گوشی موبایل ریلمی C55 نیز رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *