گوشی موبایل ریلمی GT3 معرفی شد نخستین گوشی 240 وات

گوشی موبایل ریلمی GT3 معرفی شد؛ نخستین گوشی هوشمند دنیا با شارژ سریع 240 وات

همانطور که می دانید چندی پیش، کمپانی ریلمی از گوشی جدید خود ریلمی GT Neo 5 را با شارژ سریع 240 وات فقط در کشور چین منتشر کرد. حالا این کمپانی در جریان رویداد نمایشگاه MWC 2023 از گوشی موبایل ریلمی GT3 با شارژ سریع 240 واتی رونمایی کرد. این اسمارت فون در کشورهای مختلف برای عرضه منتشر خواهد شد. سرعت شارژ گوشی موبایل ریلمی GT3 به قدری بالا می باشد که می تواند گوشی شما را تنها در 10 دقیقه پر کند. در جریان رویداد MWC 2023 شیائومی از نسخه های گلوبال شیائومی 13 و 13 پرو رونمایی کرد. سامسونگ نیز مدل گلکسی A14 4G را معرفی نمود.

گوشی موبایل ریلمی GT3 مدل ریبند شده گوشی هوشمند ریلمی GT Neo 5 می باشد. با این تفاوت این اسمارت فون در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد. نمونه ریلمی GT3 را می توانید با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پایه 650 دلار خریداری نمایید. تراشه به کار رفته بر روی این گوشی اسنپدرگون 8 نسل 1 می باشد. ریلمی برای اینکه بتواند به سرعت شارژ بالایی دست پیدا کند، از 3 عدد تراشه 100 واتی استفاده کرده است. شایان ذکر است بدانید داخل بسته بندی این گوشی هوشمند می توانید یک کابل 12A یو اس بی مشاهده کنید. این کابل به منظور انتقال انرژی موردنیاز گوشی برای شارژ سریع به کار می رود.

ریلمی GT3 با شارژ سریع 240 وات معرفی شد

مشخصات گوشی موبایل ریلمی GT3

همچنین کمپانی ریلمی در بیانیه ای ادعا کرد که تکنولوژی شارژ سریع 240 واتی تا سال ها به عنوان سریع ترین نمونه باقی می ماند. گوشی موبایل ریلمی GT3 باتری 4600 میلی آمپر دارد که می توان شارژ آن را در عرض 9 دقیقه 30 ثانیه پر کنید. همچنین از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پر شدن 20 درصد از ظرفیت باتری تنها در 80 ثانیه اشاره کرد. همچنین در مدت زمان 4 دقیقه می توانید نیمی از گوشی را شارژ کنید. صفحه نمایش این گوشی موبایل هوشمند 6.74 اینچ AMOLED است که توانایی نشان دادن رنگ های 10 بیتی را دارد. وضوح تصویر این گوشی 1240 در 2772 می باشد.

همچنین باید بدانید که گوشی موبایل ریلمی GT3 به اندروید 13 و رابط کاربری Realme UI 4 مجهز خواهد شد.

مشخصات و قابلیت های گوشی موبایل ریلمی GT3 با شارژ 240 واتی سریع ترین تکنولوژی شارژ دنیا

دریچه های انتقال گرما در اندازه 6580 میلی متر در این گوشی تعبیه خواهد شد. از همین رو این اسمارت فون در زمان بازی کردن خنک بماند. البته این ویژگی باعث می شود تا گوشی در زمان شارژ شدن، گرمای بسیاری را تولید نکند.

دور ماژول دوربین پشت این گوشی می توان یک چراغ LED را مشاهده نمود. در واقع کارکرد این چراغ نشان دادن میزان ظرفیت باتری گوشی بر اساس تغییر رنگ می باشد. در 80 ثانیه اول آن را قرمز می بینید و در زمان های بعدی بنفش و در نهایت سبز می شود.

این اعلان 25 رنگ متفاوت را پیش روی کاربران می گذارد. شما می توانید آن را بر اساس دلخواه خود رنگ آن را عوض کنید. همچنین سرعت و ریتم آن را بر اساس اعلان موردنظر تغییر دهید.

دوربین ریلمی GT3

دوربین اصلی ریلمی GT3 با حسگر 50 مگایپکسلی می باشد. در کنار دوربین اصلی می توانید یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه 112 درجه مشاهده نمایید. همچنین در کنار این دو دوربین یک دوربین 2 مگاپیکسلی میکروسکوپ قرار دارد. دروبین سلفی این اسمارت فون ریلمی نیز 16 مگاپیکسلی می باشد.

باترری ریلمی GT3 تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 خرید عمده لوازم جانبی موبایل

ریلمی GT3 را می توانید در رنگ های مشکی و سفید خریداری نمایید. این گوشی 240 واتی را می توانید در مدل های 2 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خریداری نمایید.

همکاران عزیز می توانید اخبار دنیای تکنولوژی و آخرین اخبار عمده لوازم جانبی موبایل را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. همچنین می توانید برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *