رونمایی از گلکسی واچ 5 معرفی قابلیت های گلکسی واچ 5

گلکسی واچ 5 (Galaxy Watch 5) رونمایی شد! معرفی قابلیت های گلکسی واچ 5

کاربران بسیاری مشتاق و منتظر رونمایی از جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ بوده اند. دقیقا یک ماه پیش کمپانی سامسونگ به تمام این انتظارات پایان بخشید و جدیدترین گلکسی واچ خود را که گلکسی واچ 5 نام دارد را معرفی نمود. همزمان با معرفی این ساعت هوشمند سامسونگ سری 5، شاهد رونمایی از گوشی های موبایل سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4 و اهندزفری بلوتوث گلکسی بادز 2 پرو بوده ایم.

معرفی اپل واچ سری 8 قیمت اپل واچ سری 8

جدیدترین سری گلکسی واچ های سامسونگ در سایزهای 40 و 44 میلی متری به همراه نسخه پرو آن یعنی 45 میلی متری در بازار عرضه شده اند. به طور کلی این سری از ساعت های هوشمند سامسونگ بر روی تناسب اندام، سبک زندگی، سلامت و دیگر امکانات آن تمرکز کرده است. در ادامه دعوت می کنم تا با دیجی پخش همراه باشید و با قابلیت های گلکس واچ 5، قیمت گلکسی واچ 5 و خرید آن باخبر شوید.

معرفی قابلیت های ساعت هوشمند سامسونگ سری 5

معرفی قابلیت های گلکسی واچ 5

ظاهر و اندازه های ساعت هوشمند سامسونگ سری 5

برای اولین بار است که کمپانی سامسونگ از متریال کریستال یاقوت برای صفخات نمایشگر ساعت های خود استفاده نموده است. جنس کریستال یاقوت 60 درصد مقاوم تر از جنس های دیگر در برابر خط و خش و ضربه های احتمالی است. نکته جالبی که باعث حیرت کاربران شده است این است که سامسونگ از این جنس برای سه مدل گلکسی واچ خود استفاده نموده است و تنها آن را محدود به نمونه Pro نکرده است. هر سه نمونه گلکسی واچ 5 جدید دارای گواهینامه و لایسنس مقاومت در برابر آب 5ATM علاوه بر (IP68) و همچنین MIL-STD-810H هستند.

 

همانطور که در بالا گفتیم ساعت های هوشمند سامسونگ دارای 3 سایز متفاوت می باشند. ابعاد مدل 40 میلی متری گلکسی واچ 5 در واقع 39.3×40.4×9.8 میلی متر است. وزن این محصول 28.7 گرم است و دارای صفحه نمایشی 1.2 اینچی (396×396) است.

گلکس واچ سری 5 که 44 میلی متری است، 33.5 گرم است و ابعاد این کار 43.3×44.4×9.8 میلی متر است.

در نهایت می رسیم به گلکسی واچ 5 پرو که از ابعاد 45.4 در 45.4 در 10.5 میلی متری برخوردار است. این نمونه دارای وزنی 46.5 گرمی است. شایان ذکر است بدانید که گلکسی واچ سری 5، 44 میلی متری و نمونه پرو آن از صفحه نمایشگری 1.4 اینچی (450 در 450 پیکسل) برخوردار هستند.

تنظیم برنامه های گلکسی واچ خرید گلکسی واچ

هر سه مدلی که در سری 5 ساعت های هوشمند سامسونگ رونمایی شد، دارای صفحه نمایشگر همیشه روشن هستند. البته هیچ کدام از آن ها قاب چرخشی سخت افزاری ندارند. شایان ذکر است بدانید که گلکسی واچ 5 پرو بادوام ترین و همچنین پر امکانات ترین ساعت هوشمند متعلق به کمپانی سامسونگ است. ظاهر بندهای این ساعت بدون سوراخ است و طراحی جدید D Buckle است.

باتری و میزان شارژر دهی گلکسی واچ سری 5

نمونه پرو این سری از گلکسی واچ ها بزرگترین مدل باتری در بین تمامی ساعت های هوشمند سامسونگ را دارند و ظرفیت آن 590 میلی آمپر است. همچنین بایستی بدانید که نمونه های دیگر آن نیز در کیفیت باتری بهبود داشته اند و دارای ظرفیت باتری 284 میلی آمپر برای ساعت 40 میلی متری و 410 میلی آمپر برای گلکسی واچ های 44 میلی متری هستند. همچنین با شارژ سریع یا فست شارژ می توانید ساعت خود را با 8 دقیقه شارژ، 8 ساعت استفاده نمایید. گفتنی است که اگر 30 دقیقه برای شارژ وقت بگذارید، ساعت هوشمند تا 45 درصد افزایش خواهد داشت.

قیمت گلکسی واچ 5

قابلیت های ورزشی و تناسب اندام ساعت هوشمند سامسونگ سری 5

یکی از ویژگی ها و امکاناتی که در قابلیت های این سری از گلکسی واچ ها ثبت شده است، اهمیت به تناسب اندام است. به منظور ردیابی کردن سلامتی و تناسب اندام، یک ردیاب نوری ضربان قلب و یک نمونه حسگر بیوالکتریکال امپدانس وجود دارد. یکی از قابلیت های این گلکس واچ این است که می توانید با استفاده از تحلیل ها و آنالیزهای BIA بتوانید هدف خود را برای وزن دلخواه، درصد چربی بدن و عضلات اسکلتی مشخص نمایید و همچنین از دیگر برنامه های کاربردی ساعت استفاده نمایید.

همچنین پس از چند ساعت تمرین قلبی فشرده، ساعت هوشمند سامسونگ به شما نشان می دهد که چگونه ریکاوری خود را انجام دهید و همچنین بر اساس تعریقی که انجام داده اید، به شما اعلام می کند چه میزان مایعات بنویشید.

تنظیم خواب با گلکسی واچ سری 5

امکانات گلکسی واچ سری 5

تنظیم خواب راحت با گلکسی واچ سری 5 سامسونگ

برنامه ای بر روی ساعت هوشمند شما موجود است که به عنوان یک مربی عمل می کند. این برنامه یک گزارش کامل یک ماه از وضعیت خواب شما را ارائه می دهد. تا شما بتوانید خواب خود را به طور دقیق کنترل نمایید و مدیریت بهتری داشته باشید. این برنامه عادات خواب شما را بررسی می نماید و همچنین کیفیت خواب شما را نیز به شما اطلاع می دهد.

با فعال کردن SmartThings در تنظیمات خود، گلکس واچ 5 می تواند با تنظیماتی که از قبل تعیین شده است، چراغ ها را خاموش کند و همچنین تهویه مطبوع را نیز انجام دهد.

رنگبندی ساعت های هوشمند سری 5 سامسونگ

رنگبندی ای که برای سری 5 این ساعت ها در نظر گرفته شده است گوناگون است. برای نمونه 40 میلی متری می توان رنگ های گرافیتی، نقره ای و طلایی را خریداری نمود. همچنین نمونه 44 میلی متری دارای رنگبندی متفاوت تری است که شامل: گرافیتی، نقره ای و یاقوت کبود است. در نهایت نمونه پرو سری 5 را داریم که می توانید آن ها را در نگ های تیتانیوم سیاه و خاکستری انتخاب نمایید. کمپانی سامسونگ بندهای مختلفی را برای ساعت های خود ارائه کرده است و طراحی های گوناگونی دارد. همچنین می توانید برای سفارشی سازی بندهای خود از آن نمونه ها استفاده نمایید. بندهای گلکسی واچ شامل: بندهای ورزشی دو رنگ، بند میلانی، نوارهای ناتو، یک دستبند پیوندی تیتانیوم و نمونه های دیگر هستند.

رنبگندی ساعت های هوشمند سامسونگ سری 5

سخن پایانی

همانطور که گفتیم گلکسی واچ 5 از جدیدترین سری های ساعت هوشمند سامسونگ است. شما می توانید با مطالعه قابلیت های آن تصمیم به خرید آن بگیرید و در نهایت زیبایی و راحتی از آن استفاده نمایید. از کاربرانی که تجربه استفاده از سری 5 گلکسی واچ را داشته اند، ممنون می شویم تا در قسمت نظرات، اطلاعات خود را با باقی کاربران دیجی پخش به اشتراک بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *