معرفی اپل واچ سری 8 و قابلیت های آن

اپل واچ سری 8 – معرفی قابلیت های اپل واچ سری 8

کاربران بسیاری چشم انتظار رونمایی از جدید ترین اپل واچ کمپانی اپل بوده اند. طرفداران اپل و آیفون از محصولات این برند در همه دسته بندی ها استفاده می نمایند و همچنین از محصولات جدید نیز استقبال بی نظیری می کنند. با معرفی سری 14 گوشی های آیفون و به همراه آن رونمایی از iOS 16، جدیدترین اپل واچ سری 8 نیز برای رونمایی حاضر است. این سری از اپل واچ دارای قابلیت های جدید و منحصر به فرد می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مشخصات فنی، امکانات و ویژگی های آن، تاریخ عرضه اپل واچ و قیمت اپل واچ سری 8 باخبر نماییم.

معرفی ios 16 و قابلیت های آن در سری 14 گوشی های آیفون

امکانات و قابلیت های اپل واچ سری 8

قابلیت های آی واچ سری 8

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که به این سری از اپل واچ ها اضافه شده است، سنسور جدید دمای بدن می باشد که در کنار دیگر سنسورها سال گذشته در این مدل معرفی شد. طبق گفته های شرکت اپل این سنسور جدید توانایی ردیابی کردن دمای بدن را تا 0.1 درجه سانتی گراد دارد. همچنین می تواند این کار را هر 5 ثانیه یکبار تکرار نماید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این سنسور بدن برای بانوان دارد این است که می تواند به صورت کاملا دقیق چرخه تخمک گذاری را ردیابی نماید و همچنین می تواند این دما را در پایین و برر وی صفحه نمایشگر نیز نشان دهد. این ویژگی بسیار برای سلامت زنان در جایگاه حائز اهمیتی قرار دارد.

اپل واچ سری 8 می تواند تصادف شما را تشخیص دهد. در نسخه های قبلی اپل واچ توانایی تشخیص سقوط از بلندی وجود داشت. این سنسور هم دقیقا به همین شکل عمل می کند. اگر شما دچار تصادف شدید، در ابتدا از شما سوالی می پرسد و سپس به طور خودکار با اورژانس تماس برقرار می کند.

یکی دیگر از معیارهایی که بسیار برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است، طول عمر باتری است. اپل واچ سری 8 دارای عمر باتری 18 ساعته می باشد که خوشبختانه اپل آن را در حالت کم مصرف به 36 ساعت افزایش داده است. همچنین برای اولین در اپل واچ ها شما شاهد رومینگ بین المللی خواهید بود.

رونمایی از ساعت جدید اپل

کمپانی اپل با طراحی هایی که داشته است در این نمونه از اپل واچ که از بروز رسانی جدید watchOS 9 پشتیبانی می کند، برنامه هایی همچون اپلیکیشنی باز طراحی شده و جدید workout و همچنین یک نسخه جدید از برنامه Meditation را برای کاربران خود ارائه کرده است.

طراحی ظاهری این سری از اپل واچ

اگر بخواهیم از لحاظ ظاهری نیز این سری از اپل واچ را بررسی کنیم، باید بگوییم که طراحی و شکل این ساعت تغییری نداشته است و همچنان صفحه مربعی شکل خود را حفظ نموده است. این نسخه از اپل واچ همانند نسخه های قبلی آن می باشد. سری 8 اپل واچ را در بازار می توان در دو روکش آلومینیومی و فولادی ضد زنگ در باراز پیدا نمود. و دارای 4 رنگ اصلی مشکی، سیلور، قرمز و گلد می باشد. همچنین مانند سری های گذشته این نمونه نیز در سایزهای 41 و 45 میلی متری رونمایی شد.

رونمایی و عرضه جدید ترین ساعت اپل اپل واچ سری 8 قیمت اپل واچ سری 8 خرید اپل واچ

به طور کلی قابلیت های جدید آن شامل موارد زیر می شود:

  • سنسور دما جدید
  • سیستم تشخیص تصادف توسط سنسورهای حرکتی
  • نمونه و حالت کم مصرف جدید (افزایش عمر باتری تا 36 ساعت با یک بار شارژ کامل)

قیمت اپل واچ و تاریخ عرضه سری 8

با توجه به اخباری که اعلام می شود، قیمت این سری از اپل واچ که 18 ساعت عمر مفید باتری داشته باشد 399 دلار است و نسخه Cellular آن قیمتی بالغ بر 499 دلار دارد. همچنین شایان ذکر است بدانید که این نسخه از اپل واچ از تاریخ 25 شهریور 1401 به طور رسمی وارد بازار می شود. علاقمندان به اخبار آیفون و کمپانی اپل می توانید به سایت دیجی پخش و قسمت بلاگ مراجعه نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *